תמונה שווה 1000 מלים: תושבי בית שאן מצלמים את שכונת מגוריהם (ואולי זוכים בפרס...)

כלים
התמונה של רפאל חטואל
התמונה של רפאל חטואל

תושבי העיר בית שאן מוזמנים להשתתף במהלך השבועיים הקרובים בתחרות צילום שמקיים משרד הבינוי והשיכון במטרה לעודד ולחזק שייכות ומעורבות בקרב תושבי השכונות לסביבת מגוריהם. משרד הבינוי והשיכון מארח את תחרות הצילום - 'השכונה שלי' ובאמצעות מחלקת הרובעים של עיריית בית שאן הוא מזמין את התושבים, תושבי שכונות המצויות כיום בתהליכי שיקום להעלות תמונות מתוך השכונות שלכם ולהשתתף בתחרות.

האם אתם אוהבים את השכונה שלכם ומרגישים שיש לה אווירה מיוחדת או סיפור מרגש? למי מכם שתשובתם חיובית והם תושבי בית שאן כדאי ומומלץ להמשיך לקרוא: במסגרת התחרות מתבקשים תושבי השכונות בעיר (להוציא את תושביה של השכונה המזרחית –רבין ובנה ביתך) לצלם תמונה שמעבירה את האווירה, הרגעים, המראות, האנשים והקשר האישי שלכם לשכונת מגוריכם ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק "הפסטיבל החברתי בלוד", שמארח את התחרות. התמונה שתזכה בכמות "הלייקים" הגדולה ביותר עד התאריך האחרון לשליחת התמונות (20.4.16) תזכה את בעליה במוצרי צילום מקצועיים.

ראש העיר רפאל בן שטרית בירך על המיזם החשוב והסביר, כי מטרת התחרות היא לעודד את תחושת השייכות של תושבי השכונות הללו ולקדם את המעורבות שלהם בסביבת מגוריהם, תוך מתן ביטוי אמנותי בקרב התושבים שיאפשרו הצצה לחייהם, למראות ולאנשי השכונות השונות.

למעוניינים להשתתף בתחרות- זה התהליך: לוחצים לייק בדף הפייסבוק "פסטיבל הקולנוע החברתי בלוד". שולחים לדוא"ל sharoninoam@gmail.com תמונה שמעבירה את האווירה והקשר שלכם לשכונתכם בצירוף כותרת ותיאור קצר. שולחים את פרטי הצלם, (כל משתתף רשאי להעלות עד שתי תמונות) צוברים לייקים בתמונה שתעלה לדף הפייסבוק. 30 התמונות שיקבלו את מרב הלייקים יעלו לוועדה השופטת שתבחר את שלוש התמונות הזוכות בטקס חגיגי.

יצויין כי אחת התמונות הראשונות שנשלחו לתחרות הגיעה מתושב בית שאן, רפאל חטואל, שבה נולד ובה גדל. "מאז שהייתי נער ועד היום צפיתי בהתפתחות של העיר. מפריפריה קטנה עם חברה הומוגנית, למטרופולין עיקרי בצפון, עם חברה מגוונת מכל קצוות הקשת המרכיבים פסיפס אחד גדול שחי בהרמוניה ובשלום. מאחל לכל עיר בארץ לעבור שינוי גדול שכזה, ובמיוחד את היכולת להכיל את כל הפרטים החיים בה עם רצונותיהם ואמונותיהם", כתב חטואל לצד התמונה.

ממחלקת הרובעים של בית שאן ביקשו להדגיש, שהעלאת תמונות אפשרית עד התאריך 20.4.2016. הם ציינו, כי חשוב שהתמונות ישקפו מה כל אחד אוהב בשכונתו ושהתמונה תבטא את הייחוד שלה. גם אם אתם פחות בקטע של צילום, פרגנו בלייק לתושבי העיר המשתתפים ובכך להגדיל את סיכוייהם לזכות.