קמפיין "אף אחד לא נשאר לבד בפסח" יוצא היום לדרך. אתר מיוחד הושק כדי לחבר בין משפחות ישראליות לבין ניצולי שואה, חיילים בודדים, עולים חדשים, קשישים, נוער בסיכון ואזרחים שנשארים לבד בחג הפסח

כלים
יאיר לפיד. קורא לכל אזרחי ישראל לקחת חלק ביוזמה הלאומית הזאת
יאיר לפיד. קורא לכל אזרחי ישראל לקחת חלק ביוזמה הלאומית הזאת

יאיר לפיד, יחד עם הקרן לרווחת ניצולי השואה וארגונים חברתיים משיקים מיזם לאומי לקראת הפסח שיחבר בין משפחות מארחות לאנשים שרוצים להתארח. לפיד: "מה שמייחד את עם ישראל זו הערבות ההדדית והרצון לדאוג ולסייע לכל יהודי באשר הוא. בואו נרתם כולנו יחד ונדאג לכך שלכל אחד ואחת יהיה עם מי והיכן לחגוג את החג "

לפיד, בשיתוף הקרן לרווחת ניצולי השואה, ארגונים חברתיים וחברי הסיעה משיקים היום (7.4.16) מיזם לאומי לקראת הפסח תחת הכותרת "אף אחד לא נשאר לבד" שמטרתו לדאוג לכך שניצולי שואה ערירים, עולים חדשים, חיילים בודדים, נוער בסיכון ואחרים - לא ישארו לבד בחג ויוכלו להסב לשולחן הסדר עם משפחה מארחת ולחגוג יחד את חג הפסח.

לשם כך הוקם מנגנון אינטרנטי שיסייע לחבר בין משפחות מארחות לבין ניצולי שואה, חיילים בודדים, עולים חדשים ונוער בסיכון, שאין להם עם מי והיכן לחגוג את החג. על מנת להצטרף לפרוייקט, ניתן להיכנס למיניסייט ייעודי שהוקם במיוחד במטרה לקלוט את הפניות מצד מי שמבקשים להתארח ובמקביל לקבל פרטים של משפחות הנרתמות לארח - ולשדך ביניהם. כמו כן נפתח קו טלפון מיוחד אליו ניתן להתקשר.

לפיד קרא היום לכל אזרחי ישראל לקחת חלק: "אני קורא לכל אזרחי ישראל לקחת חלק ביוזמה הלאומית הזאת. אם אתם מכירים אדם בודד, ניצול שואה שנשאר לבד, עולה חדש שהגיע ללא משפחה או כל אחד אחר שאין לו עם מי לשבת לשולחן הסדר עדכנו אותנו ואנו נדאג שהוא לא ישאר לבד. מה שמייחד את עם ישראל זו הערבות ההדדית והרצון לדאוג ולסייע לכל יהודי באשר הוא וזו הסיבה שהפרוייקט יצליח. בואו נרתם כולנו ונדאג לכך שלכל אחד ואחת יהיה עם מי והיכן לחגוג את החג. שיהיה חג פסח שמח לכל בית ישראל".

כתובת האתר להצטרפות-http://ww2.yeshatid.org.il/pesache

מספר הטלפון-03-7715050