ביום שלישי (13/4/16) יתקיים טורניר קט-רגל לבני נוער במועצה המקומית מיתר. בטורניר ישתתפו 12 קבוצות יהודים ובדואים מיישובי הנגב

כלים

ב13/04/16 יפגשו 12 קבוצות בני נוער מישובים וכפרים שונים, יהודים ובדואים באזור הנגב למשחק קט-רגל אשר יחל ביום שלישי(13/4) במועצה המקומית מיתר. בין הקבוצות המתחרות: מיתר, חורה, להבים, אל קסום, באר שבע, רהט, כסייפה, ערערה בנגב, תל שבע, הר-חברון וירוחם (המרכז הערבי-יהודי). בנוסף, תשתתף קבוצה של בני נוער מתל אביב ששמעו על המשחק וביקשו להגיע.

המשחק הוא פרי עמלם של מארגנים שונים מכל הישובים ובראשם משה יוסף, מהמועצה המקומית מיתר שאמר: "הדבר החשוב הוא קירוב הלבבות, אנחנו פועלים לקרב בין האוכלוסיות השונות בדרך מאתגרת, מהנה ותחרותית. זה השנה הרביעית שאנו מקיימים את הטורניר וכל שנה הוא הצלחה אדירה. חשוב לציין כי למשימה זו נרתמו תורמים וחברות גדולות שרוצות לעזור ומאמינות בערכים שהטורניר מייצג".

אבנר בן גרא, ראש מועצת מיתר המארחת את היום הראשון של הטורניר מסר: "מדובר בפרויקט חשוב מאין כמוהו בו ילדים מכל הגילאים, כיתות א'-יב' זוכים לשחק אחד נגד השני במטרה ליצור פעילות משותפת לילדי הנגב, לא חשוב הלאום. אנו גאים לארח את הקבוצות ואני מאחל לכולם בהצלחה".

המשחקים יחלו ביום שלישי (13/04/16) במועצה המקומית מיתר בשעה 15:30 עד שעה 19:00. שבוע לאחר מכן, ב-20/04/16, ימשכו המשחקים בערערה בנגב באותן השעות (הסעה תצא מהמועצה המקומית מיתר בשעה 14:00) – המשחקים פתוחים לקהל הרחב.