ראש השנה הוא החג שמסמל את פתיחתה של שנה חדשה, מלאה בהזדמנויות ואפשרויות חדשות. מסיבה זו וסיבות נוספות, נהוג להעניק מתנות לראש השנה, בין אם זה לעובדים במקום העבודה או לחברים ולקרובי משפחה. כדי להקל בבחירת המתנות קיימים המון מארזי חג שונים שניתן להעניק במתנה, וכל אחד מהם יכול לתת מענה להעדפות וטעמים מגוונים. אז איזה סוגי מארזים לראש השנה ישנם? נבחן כאן כמה אהובים ופופולריים במיוחד.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מארז מותאם לראש השנה

מבין מארזים מיוחדים לחג, אפשר למצוא כאלה שכוללים בתוכם את כל סימני החג הידועים והאהובים, שיחדיו יוצרים ערכת חג ייחודית ומהנה. המארז הזה כולל צנצנות דבש טבעיות, מאכלים עם תפוחים ורימונים, בקבוק יין חגיגי וכדומה. המארזים יכולים להגיע עם ספרי מתכונים, עם גביעי קידוש, עם צלחות ושלל דברים נוספים שישדרגו את שולחן החג שלכם.

מארז סבונים ומוצרי טיפוח

בגלל שראש השנה מסמל התחדשות, רבים אוהבים להעניק במתנה פריטים שעוזרים להתחדשות זו, גם ברמה הנפשית אבל גם ברמה הפיזית. לכן מארז של סבונים, תחליבים, קרמים ושאר מוצרי טיפוח וקוסמטיקה הם בחירה מצוינת. הם יכולים להיות מתנה מפנקת במיוחד לחג ולאפשר למקבלים אותה להשקיע בעצמם. מארזים אלה כוללים סבונים עם ריחות נעימים כמו רוזמרין ולבנדר, קרמי לחות יוקרתיים שמזינים את העור, מסכות פנים איכותיות ושלל פריטים שונים שהופכים את המארז למעין "מיני ספא".

מארזי תה

אם אתם מהאנשים שאוהבים להתנחם עם כוס תה חמימה בסוף יום, זה המארז בשבילכם. מארז זה כולל שלל חליטות בתפזורת או תיונים מיוחדים מגוונים- מהטעמים הקלאסיים של תה נענע וקמומיל ועד לטעמים המעניינים יותר, כמו היביסקוס וג'ינג'ר. מארזים אלה מגיעים בדרך כלל גם עם פריטים משלימים, כמו ספלים מעוצבים וצנצנות דבש קטנות.

מארזים מתוקים

לכל מי שמעדיף מתוק על מלוח- מארזים מתוקים יכולים להיות אופציה נהדרת. המארזים האלה מגיעים בסוגים שונים, ביניהם מארזים עם שוקולדים מסוגים שונים בטעמים ייחודיים, מארזי עוגיות אורגניות או מארזים שמשלבים הכל מהכל. מארז מתוק יבטיח את זה שהשנה שלכם אכן תהיה שנה טובה ומתוקה!

מארזים מעמותות

חשוב מאוד לתרום לקהילה ולמטרות שונות, ולכן קיימים מארזים לראש השנה שתורמים למאמץ זה. המארזים האלה יכולים לכלול מוצרים שנעשו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים או פריטים שונים שתומכים במטרות צדקה. רכישת מארזים מעמותות או כאלה שנוצרו על ידי ארגונים ייעודיים יכולה לתמוך ולעודד ערכים שחשובים לכם.

לסיכום

לסיכום, יש שלל סוגים שונים של מארזים לראש השנה, שכל אחד מהם מכיל פריטים שונים שיכולים להתאים לאנשים שונים. כל המארזים הללו יכולים לשמח ולייצר תחושת אחווה, במיוחד לקראת תחילתה של שנה חדשה ומרגשת. בחרו את המארז שאתם הכי מתחברים עליו או שלבו בין כמה שונים!