שליש מחיינו מושקעים בעבודה, מה שמצטבר לכ-90,000 שעות. תארו לעצמכם שאתם עובדים שהולכים לעבודה כל יום מ-9 עד 5. כנראה שעם הזמן תתחילו להרגיש שחיקה ועייפות, או שאולי אפילו תשאלו את עצמכם "האם מעריכים אותי מספיק?". אתם יכולים להתמודד עם הסיטואציות הללו כמעסיקים או כמנהלים על ידי תכנון יום גיבוש לעובדים, שיהיה מהנה עבור הצוות שלכם.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מדוע חשוב לתכנן יום גיבוש לעובדים?

אנשים מצפים להפסקה ולמנוחה מהנה. מלבד זאת, אירועים מגבשים מטעם העבודה מסייעים בבניית עבודת צוות ותרבות החברה. מחקרים מראים שתכנון אירועים מגבשים יכול להגביר את המורל של העובדים. עובדים כאלו יכולים לבצע את עבודתם ואחריותם טוב יותר. במשך זמן רב, עובדים שמרגישים שיש להם קשר לעמיתיהם לעבודה ולחברה נוטים יותר להישאר נאמנים ומחויבים. על מנת לשפר את הבריאות והאושר של העובדים שלכם, חשוב לתכנן עבורם אירועים או מסיבות מהנות.

סוגים שונים של אירועי חברה

רעיונות ליום גיבוש צריכים להתאים לסוג האירוע המתוכנן. לפני שאתם מחפשים רעיונות עבור יום גיבוש לעובדים חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע:

מפגשי חגים- בימים חשובים אלו, תכנון של יום גיבוש מהנה במיוחד מאפשרת לעובדים להנות מהציפייה שלהם. חגים כמו יום העצמאות, חג הפסח, ראש השנה וכן הלאה, הם חגים שניתן להפוך למסיבת חג בלתי נשכחת, עם אוכל מהנה ומקום מקורי במיוחד לחגיגה.

פעילויות לבניית צוותים- משימות מנהיגות אינטראקטיביות יכולות לעזור לשפר את הדרך שבה הצוות שלכם עובד יחד ואת מערכות היחסים שלהם. פעילויות שבהן הם יכולים להשתמש בעבודתם יכולים לעזור להם לעבוד יחד ולהכיר אחד את השני טוב יותר.

מסיבות לימים מיוחדים עבור העובדים- חגגו את העבודה הקשה והנאמנות של העובדים שלכם על ידי עריכת מסיבות פרישה, ימי הולדת או כל סיבה אחרת.

חגיגות של אבני דרך עבור החברה- לפעמים כיף לחגוג כצוות כשאתם מגיעים ליעדים, כמו עמידה ביעד מכירות, מכסה או מדד ביצועים לפרויקט. תחגגו עם הצוות שלכם בצורה שתגרום להם להרגיש שמחים ומוערכים.

אירועים לנטוורקינג- הדבר הטוב ביותר בעבודה משותפת הוא להכיר אחד את השני. ללכת למסיבות חברה היא דרך מהנה להכיר אחד את השני מחוץ לעבודה. יום גיבוש מוצלח נותן לאנשים את ההזדמנות להכיר זה את זה, מה שיכול להוביל לאפשרויות חדשות.

יום כיף לבריאות הנפש- אנשים שעובדים בחברה זקוקים לפעמים ל"סתם" יום כיף כדי להירגע. לערוך יום גיבוש לעובדים אולי נראה כמו הוצאה, אבל זה ישתלם כשתראו כמה עובדים בריאים בנפשם פרודוקטיביים.

איך לתכנן מסיבה מוצלחת: שלב אחר שלב

שלב 1: הבהירו את המטרות של יום הגיבוש.

היעד והמטרה של יום הגיבוש שלכם יגדירו עבורכם את הדרך לתכנון נכון. מה אתם מקווים שיקרה אחרי היום כיף? האם זה משפר את מצב הרוח של העובדים? איך נראה יום כיף טוב? ברגע שתגדירו יעדים ליום הגיבוש שלכם, יהיה לכם בסיס חזק לבנות עליו.

שלב 2: למדו על התרבות של החברה.

כדי לתכנן יום גיבוש לעובדים כך שיהיה בלתי נשכח, חשוב לדעת איך החברה שלכם עובדת. אם אתם יודע מה הצוות שלכם אוהב, אתם יכולים לתכנן פעילויות,טיולים ואוכל שישמחו את כולם. חשוב לוודא שכולם ירגישו רצויים ומשולבים באירוע שלכם אם אתם רוצים שאנשים ייהנו ממנו.

שלב 3: כיצד לחלק את התקציב והמשאבים.

תקציב אירוע ברור והגיוני חשוב בין אם אתם מתכננים פגישת צוות קטנה או אירוע חברה גדול. כך תוכלו לוודא שהמשאבים מנוצלים בצורה יעילה ואפקטיבית. הגדרת תקציב בשלב מוקדם בתהליך התכנון עוזרת לתכנן את היום בצורה מסודרת, למצוא עסקאות טובות יותר מספקים ולהישאר במסגרת התקציב שלהם.

שלב 4: בחרו תאריך, שעה ומקום.

בחר ותאריך ושעה, כאשר המקום המושלם ביותר עבור יום הגיבוש לעובדים תמצאו באתר של בטבע שלנו. כדי לשריין את המקום הנכון, חשוב להבין הם מדובר באירוע חברה גדול או שגם יום כיף לקבוצה קטנה יכולה להספיק לכם. בחרו פעילויות וטיולים שלא רק מתאימים לכמות האנשים שישתתפו אלא גם מתאים לאווירה שאתם רוצים.

שלב 5: תוך כדי תכנון, רשמו הערות על הדברים הקטנים.

אל תדאגו ואל תרגישו לחוצים כשאתם מתכננים יום גיבוש. וודאו שאתפ מתכננים טוב את המסלול שלכם למהלך היום, תדאגו לאוכל טוב וכו'. כשאתם מתכוננים מספיק זמן מראש, אתם יכולים פשוט ליהנות מיום שתוכנן היטב.

שלב 6: תכננו את הנושא ואת התוכנית של היום כיף.

הכינו תוכנית שמראה מה תחוו במהלך היום. התוכנית של מה שהולך לקרות יכולה לפרט את הפעילויות בצורה מעמיקה. כדי שכולם יהיו מרוצים וידעו בוודאות מה מחכה להם, כך הם יוכלו להתכונן ליום הגיבוש בצורה הטובה ביותר.

אחרי שסיימתם את כל ההכנות, זה זמן למסיבה שווה! כל העבודה שלכם להתכונן הובילה אותכם לנקודה זו. תהנו, כי זו התוצאה של כל העבודה הקשה והתכנון שלכם. יום גיבוש לעובדים יהיה להיט שכל העובדים ידברו עליו גם לאחר שיסתיים, אם יום הכיף שלכם יעבור עם חברת בטבע שלנו. לפרטים נוספים היכנסו לאתר ונתכנן לכם את יום הגיבוש הבא שלכם.