אם אתם עומדים לפני שבת חתן או כל אירוע משפחתי אחר, יש כמה ספקים שמולם תצטרכו לעבוד. אחד החשובים שבהם הוא כמובן הקייטרינג שהולך להיות אחראי על כל ההסעדה באירוע. לאוכל באירוע יש את ההשפעה הכי משמעותית על האירוע עצמו, ומכאן גם מגיעה חשיבותה של הבחירה הזו. כדי לשמור על רמת שירות גבוהה ובלי להתפשר על הכשרות, אתם צריכים לבדוק היטב מי הקייטרינג שאתם לוקחים. כאן נעזור לכם לעשות את הבחירה הזו בצורה נכונה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

קייטרינג לאירוע משפחתי

ההתרגשות הרבה שמלווה כל אירוע משפחתי כמו שבת חתן, בר מצווה, ברית או כל חגיגה אחרת מגיעה יחד עם הכנות טכניות רבות. כדי שהאירועים יהיו ברמה שאנחנו רוצים, יש לא מעט הכנות שצריכות להיעשות מבעוד מועד, והן כוללות כמובן עבודה רבה מול ספקים. אחד הדברים הכי חשובים הוא כמובן הבחירה של הקייטרינג לקראת האירוע. הבחירה הזו חשובה משתי סיבות: ראשית כל, לאוכל יש השפעה רבה על על האירוע כפי שאמרנו. בנוסף, האוכל זה כנראה הדבר המורכב ביותר לארגן, כך שכדאי לסגור אותו כמה שיותר זמן מראש כדי לדעת שלפחות הדאגה הזו יורדת לכם מהראש. בבחירה של קייטרינג, יש מספר קריטריונים שצריכים להיבחן לפני שאתם סוגרים שירות.

בחירת קייטרינג – כללים חשובים

  1. תפריט: הנתון הראשון שצריך להיבחן הוא כמובן התפריט של הקייטרינג. לכל אירוע יש סוג אחר של אוכל שמתאים לו, וקיטרינג לבר מצוה בבית כנסת שונה מאשר קייטרינג לשבת חתן. עליכם לעבור על התפריט שאותו הקייטרינג מציע לכם, ולראות האם ההיקף שלו מספק אתכם. זכרו גם שהאוכל צריך להתאים לאורחים באירוע מבחינת גיל, כך שאם יש לכם כמות גדולה של ילדים באירוע כדאי לבדוק שהאוכל מתאים גם להם.
  2. מחירים: הנתון השני הוא כמובן המחיר שתשלמו עבור השירות. זה לא סוד שבכל אירוע האוכל הוא כנראה ההוצאה הכי משמעותית, ודווקא בגלל זה חשוב לבצע השוואת מחירים מדוקדקת. בהשוואת המחירים אל תסתכלו רק על המחיר הסופי, אלא בדקו גם מה היקף השירות שאתם מקבלים תמורת המחיר הזה. לעיתים הצעת המחיר לא כוללת את כל השירות, מה שבסופו של דבר יוביל אתכם לשלם יותר. עם זאת, זכרו שהמחיר הוא לא הכל, והאיכות היא המדד החשוב ביותר.
  3. המלצות: אם זו הפעם הראשונה שאתם לוקחים קיטרינג לבר מצוה בבית כנסת, הדרך הכי טובה לדעת שזו הבחירה הנכונה היא פשוט לקבל המלצות על הקייטרינג. בכל בכל בחירה של ספק, גם בבחירה של קייטרינג אנחנו לוקחים הימור מסוים, רק שבניגוד למקרים אחרים כאן לא ניתנת לנו הזדמנות לתקן. לאור זאת, ברור שהמלצה היא תנאי הכרחי לכך שתקבלו שירות מקייטרינג מסוים.

כשרות

נושא נוסף שעליו אתם צריכים לתת את הדעת בבחירה של קייטרינג לשבת חתן הוא כמובן הכשרות של הקייטרינג. בהנחה שכשרות היא דבר שחשוב לכם או למי מהאורחים באירוע, יש לבדוק את רמת הכשרות של הקייטרינג ולא להסתפק רק בעובדה שמדובר על קייטרינג כשר. במיוחד כאשר אנחנו מדברים על כשרות של מוצרים בשריים, ישנם הבדלים בין כשרויות שונות, וכדי לאפשר לכל האורחים שלכם לאכול באירוע ללא חשש אתם צריכים לוודא שההכשרים של הקייטרינג עומדים בסטנדרט הכשרות הרצוי.

מה כולל השירות

אחרי שבחרתם קייטרינג, אתם גם צריכים לבדוק מה בדיוק היקף השירות שהוא מעניק לכם. מלבד האחריות על האוכל, יש עוד כמה שירותים שאותם תצטרכו כמו משלוח, כלים, הגשה ואחסון האוכל. בהקשר הזה לכל קייטרינג יש היקף שירות אחר שאותו הוא נותן, ואתם צריכים לדעת מראש מה היקף השירות שאתם מקבלים על מנת להתארגן בהתאם. ההמלצה שלנו היא ללכת על שירות כמה שיותר מקיף כדי למנוע מעצמכם לעבוד במהלך האירוע.

לסיכום

אם אתם מחפשים קייטרינג לשבת חתן או קייטרינג לבר מצוה בבית כנסת, יש כמה קריטריונים שצריכים להנחות אתכם בבחירה שלו. כשרות, היקף התפריט, רמת המחירים, מה כולל השירות וכמובן המלצות מלקוחות קודמים הם הנתונים שעל פיהם הבחירה שלכם צריכה להגיע. כך תבטיחו לעצמכם אירוע יוקרתי עם תפריט מתאים.