בדרך כלל אני לא משתף חוויות אישיות או ממליץ על מפעילים, אבל הפעם, אחרי חוויה מדהימה שעברתי עם הילד שלי, אני פשוט חייב לפרגן לרן על העבודה הנהדרת שלו.

קרדיט צילום : רן מורנו
קרדיט צילום : רן מורנו

 

כשהוזמנו ליום ההולדת של חבר מהכיתה של הילד שלי, לא היו לי ציפיות גדולות. בסך הכל חשבתי שזו תהיה עוד מסיבת יום הולדת עם כמה משחקים ועוגה. אבל הופתעתי לגלות חוויה שונה לגמרי – יום הולדת בסגנון קרקס, מופק להפליא ומלא פעילויות.

כבר בכניסה הרגשתי שמשהו מיוחד עומד לקרות. המוזיקה הקרקסית הקפיצה את האווירה, והמתחם היה מלא בצבעים ובקישוטים שמיד משכו את העין והוסיפו אווירה קרקסית. היה ניכר שהצוות המקצועי דאג לכל פרט קטן, מהכנת המתחם ועד לאינטראקציה אישית עם ילד היום הולדת.

לראות את הבן שלי, שבדרך כלל מאוד ביישן ולא נוטה להשתתף בפעילויות קבוצתיות, משתתף בהתלהבות הייתה חוויה בלתי נשכחת. הוא לא רק צפה במופעי הלהטוטנות והאקרובטיקה, אלא גם ניסה בעצמו. פתאום הוא היה שם, במרכז הבמה, משלב תנועות ג'אגלינג בסיסיות עם חיוך רחב על פניו.

המפעילים המנוסים דאגו שכל הילדים ירגישו בנוח, וההתאמה האישית שלהם לצרכים ולאופי של כל ילד הייתה מרשימה במיוחד. הבן שלי, שהיה מסוייג בהתחלה, מצא את עצמו מתמסר לחלוטין לחוויה, אפילו רצה לנסות את מופעי האש המרשימים (עם המפעילים, כמובן).

יום ההולדת הקרקסי כלל סדנאות שבהן הילדים התנסו בלהטוטים ולוליינות, יחד עם מופע אקרובטי מדהים שכלל הליכה על חבל וקטעי גמישות מרהיבים. גולת הכותרת הייתה מופע אש מרתק שכבש את לב הילדים.

בסוף היום, הבנתי שמשהו מעבר ליום הולדת התרחש שם. הבן שלי לא רק נהנה, הוא גם צמח, התחזק ורכש ביטחון עצמי. החוויה הזו שחררה אותו מהביישנות ואיפשרה לו להיות חלק מהחוויה הקבוצתית בצורה שלא הכרתי אצלו קודם.

אין ספק שיום ההולדת הזה לא יישכח אצלנו, לא רק בגלל הפעילויות המדהימות, אלא בעיקר בגלל החיוך שלא ירד מהפנים של הבן שלי. זו הייתה חוויה מלאה בשמחה, צבע וצחוק, וכל זה קרה כשהכי פחות ציפיתי לכך.

אבל מה שבאמת גרם לי להבין כמה האירוע היה מיוחד, הייתה השיחה שלי עם רן בסיום האירוע. כשהתחלנו לדבר על יום ההולדת הבאה שאנחנו מתכננים לבני וגם לאחותו, רן היה סופר קשוב. הוא שאל שאלות מדויקות, נתן טיפים שלא הייתי חושב עליהם בעצמי, וכל זה בנועם ובמקצועיות שאין לתאר.

אז כן, אין לי ספק – ביום ההולדת הבא שלנו, רן מורנו והצוות שלו יהיו שם. אחרי החוויה הזו, אני בטוח שהם יפיקו גם לנו אירוע בלתי נשכח.