אחת מההנאות הגדולות של מרבית הנשים בימנו היא לקבל את פני השליח המזדמן לפתח הבית מעת לעת, אחרי קבלת ה-SMS או הטלפון המיוחל שהמשלוח ממש בדרך, לפתוח את המארז המהודר שהביא עימו ולקבל את הרכישה החדשה והמפנקת בין אם מדובר במוצרי טיפוח, קוסמטיקה, בישום או אפילו פריטי לבוש חדשים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

קנייה אונליין ברשת מעניקה לנו מגוון של יתרונות ותועלות בייחוד אפשרות לבחירה נינוחה וזמינה ממגוון מוצרים, לרבות מותגי בוטיק ומוצרים של חברות ויצרנים שונים שאינן בהכרח מככבים על מדפי רשתות הפארם והחנויות והמסורתיות. כמו כן, באתרי המכירות למוצרי בישום וטיפוח ניתן להיחשף בקלות להמלצות וחוות דעת מאומתות על מגוון דגמי בשמים חדשים או מוצרי טיפוח אחרים שטרם התנסינו בהם. בנוסף, הרכישה המקוונת באתרים אינה מוגבלת לשעות פתיחה של חנויות, לא מתבצעת תחת לחץ של דיילות מכירות כאלו ואחרות ומאפשרת שיטוט שקט ונוח בין מבחר אתרים זמינים בשעות הנוחות לנו, ללא מגבלת זמן, לטובת השוואת מוצרים, מחירים וקבלת החלטה מושכלת.

בנוסף במקרה של קניית בשמים, שנחשבים לרוב מבין מוצרי הטיפוח היקרים יותר, ניתן למצוא מעת לעת פערי מחיר בטווח של 15%-30% בין אתרים מסוימים ברשת לבין מחירים המופיעים ברשתות הפארם והחנויות המסורתיות עם אפשרות לקבלת משלוח חינם בהגעה לסכום רגישה מוגדר. ישנם גם כיום מגוון אתרים ישראליים מובילים בהם ניתן לרכוש מבחר של בשמי נישה יוקרתיים של מיטב המותגים הבינלאומיים ולקבל את ההזמנה בטווח זמן קצר במיוחד, תוך ימים אחדים, עד לפתח הבית.

אז כיצד תבחרי לך בושם חדש אונליין?

כאשר נרצה לרכוש לעצמנו בושם חדש ומעניין של אחד המותגים המובילים והמוכרים יותר, ההליך למעשה יכול להיות נוח ופשוט מאוד תוך ניצול יתרונות הנוחות והמחיר שציינו מעלה. ההליך עשוי להיות מעט מאתגר יותר כאשר נכוון לדגם של בושם ממותג פחות מוכר ומטבע הדברים עולה לעתים החשש לרכישה "עיוורת". בשל החשש המובן, ריכזנו עבורך כאן מספר חמישה טיפים לבחירה מושכלת ונכונה בעת רכישת בושם חדש באופן מקוון ברשת:

בחינת רכיבי הבושם - רקיחת מוצרי בישום מתבצעת באמצעות מיצוי תמציות ריח מרכיבים טבעיים מוכרים, פרחים, צמחים, פירות ורכיבים אחרים נוספים. בבחירה של בושם חדש חשוב להיכנס למפרט ולתיאור המוצר ולבחון את הרכיבים המרכזיים עליהם הוא מבוסס. תמציות ריח טבעיות מצמחי וניל, פצ'ולי, תמציות הדרים, קקאו, אפרסק, סחלב, כל אלו ורכיבים נוספים יסייעו לך לדעת האם הבושם הנבחר מבוסס על רכיבים ותמציות אליהן את מתחברת.

דעי את הניחוח המתאים לך - מוצרי בישום נחלקים למספר קבוצות ריח, כאשר הבולטים שביניהן הם הניחוחות החמצמצים, ניחוחות מתוקים, ניחוחות אוריינטליים, ניחוחות חריפים יותר וכו'. מרבית הנשים, גם אם בוחרות להתנסות בדגם חדש של בושם, יעדיפו להיצמד לאותו סוג ניחוח, הן בשל העדפה אישית והן בזכות המיזוג הטבעי של הבושם עם ריח הגוף הטבעי.

דוגמיות - בחלק מן האתרים כיום ניתן לבקש לקבל דוגמיות ריח של בשמי בוטיק פחות מוכרים במטרה לחשוף את קהל המתעניינים לניחוחות חדשים. באמצעות הדוגמית ניתן להתרשם ולהתחבר לבשמים חדשים ולניחוחות לא מוכרים ולהחליט על ניחוח אהוב חדש.

שירות לקוחות מקוון - ברכישת בשמים באתר אינטרנט ישראלי, ניתן להסתייע לרוב בנציגי שירות לקוחות אונליין אשר מביאים עימם ידע מקצועי לצד היכרות מוקדמת עם המוצרים ויוכלו לסייע לך בהתאמה של הבושם הנכון ובמענה לשאלות נפוצות. במקרים רבים די יהיה לציין את שמו של בושם שאהבת או השתמשת בעבר על מנת לקבל המלצה לניחוחות חדשניים המבוססים על רכיבים וסגנון דומים. מדיניות החזרות - למרות כל אלו, מומלץ לוודא כי בעת רכישת בושם אונליין מאתר מסוים, ניתן יהיה להחזיר את המוצר במידה והוא לא ענה ממש על הציפיות. חשוב לדעת כי במרבית רשתות השיווק והחנויות והשונות והן באתרים רבים, לא ניתן יהיה להחזיר בושם שנפתח ונעשה בו שימוש. יחד עם זאת, על מנת להתרשם מהבושם מבלי לפתוח את האריזה, ישנם אתרים שנוהגים לצרף אריזת דוגמית מן הבושם שהוזמן, מה שמאפשר התרשמות, ובמקרה הצורך, החזרה של אריזת הבושם סגורה לצרכי החלפה או זיכוי.

* טיפ אחרון נוסף: אם את מעוניינת להכיר ולרכוש לעצמך בושם יוקרתי חדש של מותג נישה, אנחנו ממליצים לך בחום לעיין בקטגוריה האיכותית והמגוונת של בשמי בוטיק מבית "ביונד סקין", לחצי כאן.