אבא שלכם נכנס לסטטיסטיקה והפך גם הוא, לעת זקנה, להיות סיעודי? אם כך, ברור שתרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לטפל בו. כדי להגיש לו את העזרה הנכונה וכדי לדאוג לו על הצד הטוב ביותר. עם זאת, האם באמת תוכלו לטפל בו בכוחות עצמכם? כנראה שהתשובה היא לא. 

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

טיפול באדם סיעודי זה משהו שדורש לא רק לב טוב, אלא גם ידע נרחב והרבה מאוד מכשור וציוד. זו הסיבה שברוב המקרים הפתרון יהיה להעסיק עובד מקצועי מתחום הסיעוד. עם זאת, הבעיה הנוספת היא שזה יכול לעלות, ואפילו הרבה. בפועל העלות של טיפול בחולה סיעודי שנמצא בביתו היא בערך 8,000 ש״ח בחודש. זה סכום גדול מאוד ורוב המשפחות לא יכולות לעמוד בו ככה סתם. זו הסיבה שבגללה משכנעים אותנו כבר שנים לעשות ביטוח סיעודי. עם זאת, הבעיה היא שהרבה פעמים, אפילו מי שמשלם על ביטוח סיעודי עשרות שנים, לא מקבל את מה שמגיע לו.

הקושי לקבל מחברת הביטוח את מה שמגיע לנו

לכאורה, אם לאדם סיעודי יש ביטוח סיעודי, קרובי המשפחה שלו יוכלו לפנות אל חברת הביטוח ולקבל ממנה סיוע מהיר ויעיל. בפועל הדברים נראים אחרת לגמרי. חברות ביטוח רבות מובילות את הלקוחות אל סחבת אינסופית. הבעיה היא שבמהלך אותה סחבת המשפחה צריכה לשאת על גבה לא רק את הנטל של הטיפול באדם הסיעודי, אלא גם את העלויות של העניין הזה. לכן ברור מדוע בדיוק בשבל הזה צריך לפנות אל עו״ד כמו עו"ד רועי לייכטמן ובעזרתו להגיש תביעה סיעודית. קשה מאוד להתמודד לבד מול חברות הביטוח ולקבל מהם את מה שאנחנו ראויים לו. לעומת זאת, עם עורך דין שחי ונושם את התחום, הדברים נראים אחרת.

בחירת עורך דין שבאמת יוכל לסייע

אם תעשו חיפוש, אתם תראו שבתחום של תביעות סיעוד יש היום הרבה מאוד אנשי מקצוע מומחים. כל אחד מהם יוכל להציע לכם שירות נהדר, אך בפועל, לא כולם יעשו את הכי טוב שיש. לכן ברור מדוע אתם בדילמה לגבי בחירת האדם הנכון לכם. במקרה של עו"ד רועי לייכטמן אתם תראו בעצמכם שיש לכם על מי לסמוך. מדובר על עורך דין שיש לו ניסיון רב והרבה מאוד לקוחות שיוכלו להעיד על המקצועיות שלו. זה לא משנה אם ניסיתם לפנות בעצמכם אל חברת הביטוח או לא. מה שבטוח זה שבכל שלב של התהליך עו״ד כזה יוכל לסייע. חשוב לזכור שמדובר על תהליך ולכן, ככל שתפנו אל עוה״ד שלכם מוקדם יותר, כך תקבלו מהר יותר את הפיצוי שמגיע לכם. זה חשוב כי כך לא תצטרכו בינתיים לממן בעצמכם את העלויות הגבוהות של הטיפול בקרוב המשפחה הסיעודי שלכם