הדפסה על קנבס היא למעשה שיטת הדפסה של צילומים, ציורים או איורים ישירות על קנבס, שהוא בד עשוי כותנה לרוב, חזק מאד, באריגה גסה לרוב משלבים את הקנבס עם עוד סוגי חומרים כדי להעלות את איכות ההדפסה מבחינת הצבע והדיוק. עם השנים, התפתחו שיטות הדפוס, וגם שיטה זו הפכה ליותר ויותר נפוצה כך שהיום כמעט כל בית דפוס מאפשר הדפסה על קנבס.

קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

איזה תמונות מתאימות לאפשרות הדפסה על קנבס?

כיום ניתן להדפיס כמעט כל סוג של אלמנט גרפי על קנבס. בין אם מדובר בתמונות ישנות ששמרתם וסרקתם, קבצים איכותיים שיצרתם עכשיו, תמונות שהורדתם מאתרי אינטרנט וכן הלאה, תוכלו להדפיס אותן בצורה איכותית על קנבס.

למה להדפיס תמונות דווקא על קנבס?

הדפסה על קנבס שומרת על איכות גבוהה, דיוק בצבעוניות ובפרטים ובעלת מראה יוקרתי שלא תקבלו בהדפסה על נייר. כיום אפשר להדפיס תמונות קנבס מאד בקלות, גם באמצעות אתרי האינטרנט השונים שמציעים את האפשרות להדפסה וגם באמצעות בתי דפוס וחנויות צילום שמציעים הדפסה על קנבס. האיכות של הקנבס מחזיקה לאורך זמן והתמונות נשמרות כפי שהודפסו לאורך תקופה ארוכה.

מה אפשר לעשות עם תמונות שהודפסו על קנבס?

האפשרויות לתמונות מודפסות על קנבס הן אין סופיות, ויכולות להוסיף לכם לכל פן עיצובי בבית, במשרד או בכל חלל.

  1. עיצוב פינת משפחה בסלון – תוכלו לפתח תמונות משפחתיות שלכם על תמונות קנבס קטנות ולייצר פינה משפחתית בסלון או בכל חלל אחר בבית. תוכלו לתלות את התמונות באופן אקלקטי, במבנה דמוי קולאז', ולייצר משהו מאד אישי וייחודי למשפחה שלכם.
  2. הדפסת תמונות גדולות לחללים גדולים – תוכלו לבחור תמונות באינטרנט שאתם אוהבים, להדפיס על קנבס גדול, ולהשתמש בהן כיצירות אומנות שיוסיפו לכל חלל בבית. תוכלו להגדיל ולעשות ולבחור בתמונות שהצבעים בהן יתכתבו עם צבעים אחרים בסלון שלכם לדוגמה, בכריות נוי על הספה, בצבע הקירות וכן הלאה.
  3. הדפסת תמונות למשרדים ופינות עבודה – אם אתם מחפשים משהו שישדר אווירה אחרת, יותר מקצועית, תוכלו להדפיס תמונות על קנבס שמתאימות לאזור העבודה שלכם.
  4. הדפסת תמונות על קנבס כמתנה – תוכלו להדפיס תמונות ישנות שלכם או תמונות עדכניות שצילמתם אפילו בטלפון הנייד ולתת כמתנה לקרוב משפחה. לדוגמה, להדפיס תמונות משפחתיות של הנכדים ולהעניק כמתנה אישית ומרגשת לסבתא שתוכל לתלות אצלה בבית.
  5. הדפסת תמונות לחדרי ילדים – כיום עולם עיצוב חדרי הילדים הוא עולם שלם, תוכלו להדפיס תמונות קנבס שיתאימו בצבעים ובסגנון לחדר הילדים שלכם, בין אם בצבעים ניטרליים או בצבעי ורוד או תכלת לבחירתכם. תוכלו לייצר מוטיב שלם לחדר הילדים באמצעות אלמנטים שיחזרו על עצמם בתמונות ובמציאות, כמו לדוגמה קנבס עם תמונות שלא ארנבים ובובות של ארנבים.