כל מעבר למקום חדש כרוך בתחושות של התרגשות וציפייה להתחלה חדשה, אך לעיתים, תהליך המעבר עצמו עלול להיות מתיש ומסורבל, בעיקר בכל הקשור להובלת החפצים שלנו למקום החדש. לפיכך, שירותיה של חברת הובלות מקצועית ומנוסה כמו ביג הובלות, יבטיחו לכם מעבר שקט וחלק והתחלות חדשות ברגל ימין.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

הובלות והתחלות חדשות

בין אם מדובר במעברי משרד או מעברי דירה, כל מעבר למקום חדש כרוך בהתרגשות וציפייה להתחלה חדשה. לצד הציפייה וההתרגשות מהמעבר, הובלת הציוד נחשבת לתהליך לוגיסטי מורכב למדי, המסב לנו כאב ראש לא קטן ודורש מאיתנו להיערך בהתאם. כאשר עוברים אל דירה חדשה או אל משרד אחר, רבים מאיתנו נוטים לנצל את ההזדמנות ולעשות קצת סדר בדברים, מה שמוביל לזריקתם של לא מעט דברים ויחד עם זאת, ישנם דברים שאנחנו פשוט לא יכולים לוותר עליהם, דוגמת מוצרים חדשים שרכשנו או דברים יקרים (יקרי ערך, או בעלי ערך סנטימנטלי), שאותם אנחנו פשוט מעוניינים לקחת איתנו אל היעד הבא.

הובלת דירה

אחת הקטגוריות הנפוצות בתחום ההובלות היא הובלת דירה , אשר עונת השיא שלה מתרחשת במהלך חודשי הקיץ ובמסגרתה, מתבצעות הובלות חדרי שינה, ריהוט, מכשירי חשמל כבדים ועוד שלל ארגזים עם התכולה הביתית שלנו. על מנת להבטיח את שלימות הציוד המועבר, חשוב לדאוג לאריזה איכותית של הציוד וזאת באמצעות עטיפה בחומרי אריזה ייעודיים, אשר יבטיחו הגנה מקסימלית לרכוש שלנו. בכל מקרה, מומלץ גם לוודא כי שירותיה של חברת ההובלות שבחרנו כוללים גם אחריות וביטוח לציוד, כך שגם אם חלילה ייגרם נזק לציוד, הרי שנוכל לקבל פיצוי בהתאם.

הובלת דירה - דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם

לעיתים, קיים בדירה ציוד שאינו ניתן להעברה באמצעים הסטנדרטיים (מעלית או מדרגות) ולכן, חשוב ומומלץ להגדיר מראש מהו הציוד שאתם מעוניינים להעביר עם חברת הובלות ובמידת הצורך, לוודא כי היא מספקת שירותי הובלה באמצעות מנוף. תהליך הובלת הדירה דורש מיומנות ומקצועיות רבה מצד חברת ההובלות ובכדי לסייע לעבודה נוחה ויעילה של המובילים, כדאי לדאוג לכך שתהיה למשאית חניה קרובה לדירה ושהמעלית בבניין תהיה פנויה ביום ההובלה.

הובלות משרדים

קטגוריה נפוצה לא פחות בעולם ההובלות היא, הובלת משרדים , במהלכן נדרשות לעיתים גם הובלות ציוד כבד. אחד המאפיינים הייחודיים להובלות המשרדים הוא הצורך בהובלה מהירה במיוחד, באופן שלא יפגע בשגרת העבודה של העסק, הן מבחינת העברת הציוד עצמו והן מבחינת ההתארגנות של העסק במקום החדש. לפיכך, לפני ביצוע המעבר למשרד החדש, מומלץ לתכנן מראש את המעבר, לרבות ההובלה עצמה, והיכן בדיוק ימוקם הציוד שהעברנו במשרד החדש. תכנון מקדים והיערכות נכונה עם חברת הובלות מקצועית, תבטיח לנו מעבר חלק וחזרה מהירה לשגרה.

אילו שירותים נוספים מספקת חברת הובלות מקצועית?

תהליך העברת הדירה או המשרד הוא תהליך לוגיסטי מורכב ולכן, חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית ומנוסה בתחום כמו ביג חברת הובלות , אשר מלבד שירותי ההובלה עצמם, מעניקה גם שירותים נלווים נוספים:

  • אריזה - שירותי אריזה נחשבים לנוחים ויעילים במיוחד במידה ואתם מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברת ההובלות מתחילת התהליך ועד סופו, ללא התעסקות מיותרת מצדכם.
  • אחסנת תכולה - שירותי אחסנה נדרשים במקרים בהם קיים פער בזמנים עד למעבר למקום החדש, כך שאחסון התכולה במקום ייעודי יהיה פתרון מצוין.
  • משלוחים והפצה - שירותי משלוחים והפצה הפכו להיות בשנים האחרונות לשירותים מבוקשים במיוחד, כאשר חברת הובלות מקצועית תספק לכם את שירותי המשלוחים וההפצה בכל רחבי הארץ ובזמני אספקה מהירים במיוחד.