תחום המשלוחים והשליחויות התפתח פלאים בשנים האחרונות, הרבה בזכות הפתיחות הגלובלית וההתפתחות הטכנולוגית בתחומי הייבוא והייצוא. עם התפתחות זו נולד צורך ממשי של שליחות דחופה, הלוא היא שילוח מדלת לדלת. בואו נראה מה זה השירות הזה, למי הוא מתאים וכיצד הוא נעשה בפועל?

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

בעבר תחום שילוח מדלת לדלת היה נעשה במקרים דחופים ביותר בשל העלויות הגבוהות והקושי במציאת חברות העוסקות בתחום, אך עם התפתחות הטכנולוגיה ובעידן שבו  המושג משלוחים מהיום למחר הפך לנחלת הכלל, תחום זה הפך לפופולרי ונגיש יותר בעיקר לעסקים. נציין כי שילוח מדלת לדלת יכול להיות פעמים רבות חיוני מאוד, אם לדוגמה מדובר על חלק במכונת פס יצור שיש לייבא מחו״ל, מדובר על מצב קריטי כיוון שהמכונה לא יכולה לפעול ומדובר בהפסד רב לחברה.

אז מה זה בפועל שילוח מדלת לדלת?

תהליך שילוח מדלת לדלת הוא פשוט. במידה ויש צורך לייבא מוצר מסוים מחו״ל, חברות העוסקות בתחום הסחר בינלאומי יוצרות קשר עם הספק בחו״ל ודואגות לייבא את המוצר או כל פריט אחר לארץ כמה שיותר מהר. למעשה, כל שעל הלקוח או בית העסק לעשות הוא ליצור קשר עם חברות המתמחות בתחום וממש מטפלות בכל שרשרת האספקה, החל מאיסוף הפריט ממדינת היעד, שינוע שלו בתובלה אווירית ועד להגעתו לבית העסק - ממש מדלת לדלת. הייחודיות של שירותי שילוח מדלת לדלת הוא ההבטחה שהפריט יגיע כמה שיותר מהר ובבטחה ליעד.

למי השירות הזה מתאים?

משלוחים מדלת לדלת יכולים להתבצע עבור מגוון רחב של סוגי עסקים, במיוחד עסקים מתחום התעשייה הכבדה, הרפואה ועוד, אך גם בעבור אנשים פרטיים הזקוקים להעביר חפצים במהירות מנקודה מסוימת לכל יעד אחר. לדוגמה,  אנשים פרטיים הזקוקים להעביר חפצים אישיים, יבואנים הזקוקים בדחופות לסחורות, תעשיות מתחום החלקי חילוף והמוצרים האלקטרוניים ועוד. ניתן לבצע משלוחים מדלת לדלת על בסיס קבוע, אך לרוב השירות מתבצע באופן חד פעמי כאשר זקוקים למשהו מסוים בדחיפות.

היתרונות הבולטים של שילוח מדלת לדלת

מהירות ביחס למשלוח רגיל

אין ספק שאחד היתרונות המשמעותיים של שילוח מדלת לדלת הוא המהירות של הגעת המשלוח, הרי כאשר משלוח יוצא מנקודה א׳ ברחבי העולם לנקודה ב׳, המשלוח יגיע ליעדו מהר יותר ביחס למשלוח רגיל. כמובן שגם דואגים שהמשלוח יהיה מהיר ויעלה על המטוס הראשון.

תקינות המשלוח

פרמטר זה חשוב מאוד כאשר מדובר על שילוח מוצרים רגישים או שבירים. תשומת הלב שמקבל משלוח מדלת לדלת היא גבוהה, ולכן הסיכוי שהמשלוח יגיע ללא פגע גבוה מאוד, וכמובן ללא נזק או שבר. כאשר מדובר בפריטים בעלי ערך ויקרים, שילוח מדלת לדלת הוא האטרקטיבי ביותר.

אין טעויות, כיוון שהכל מבוקר

כשמדובר על משלוח דחוף כמו חלק של מכונה המעקב תהליך של פס יצור, אחד הדברים שחוששים מפניו הוא שהמשלוח לא יגיע ליעד, מה שיכול לגרום לעוגמת נפש. אך כאשר בוחרים בשירותי שילוח מדלת לדלת, הכל נעשה בצורה מבוקרת ללא טעויות והסיכוי שהמשלוח לא יגיע ליעד נמוך מאוד ואפילו אפסי. בנוסף, ניתן לעקוב אחר המשלוח ולראות תמיד את הסטטוס שלו.

זקוקים לשירותי שילוח מדלת לדלת? פנו עכשיו למומחים שלנו >>>