הסוד של שיווק מוצלח הוא שמהלכי השיווק מכניסים יותר כסף מסך העלויות שלהם, אבל לצערנו, אף אחד לא יכול לחזות לפני ההשקעה איזה מהלך שיווקי יניב את העלייה המבוקשת במכירות, ומה יהיה סתם בזבוז של משאבים יקרים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אחד הערוצים היעילים ביותר בשיווק של עסקים וחברות סטארט-אפ הוא שיווק באמצעות סרטון באנימציה , גם בשל הפוטנציאל הויראלי שלו (כשהסרטון שלכם בידיים הנכונות, כמובן), וגם בשל האפשרות שלכם להמשיך ולהשתמש בו למשך תקופה ארוכה, ללא עלויות נוספות. סרטון אנימציה יוצר לחברה שלכם עולם שיווקי משלה. בסרטון אנימציה קצר אתם יכולים להעביר את המסר השיווקי שלכם, להעביר מסרים נוספים באופן ישיר או סמוי, להצחיק, לעורר עניין, להניע לפעולה – ואפילו לייצר שיתוף ויראלי של סרטונים שיש בהם ערך מוסף. סרטוני אנימציה אינם מצריכים לוקיישן, שחקנים, או אפילו התאמה לחוקי הפיזיקה הבסיסיים. הדמות הראשית שלכם יכולה להיות אדם, חיה או חפץ, התפאורה יכולה להיות בארץ, בחו"ל או בחלל החיצון – הכל, כדי שהמסר שלכם יעבור בצורה היעילה ביותר. אם עולה הרושם שסרטון שיווקי באנימציה הוא צעד חובה בשיווק יעיל של הסטארט-אפ שלכם, הבנתם היטב – השלב הבא הוא ליצור קשר עם המומחים מבית פיל אנימציה, ולהתחיל לתכנן את הסרטון השיווקי שלכם.

מה הופך סרטון שיווקי באנימציה לכלי שיווקי רב עוצמה?

בעולם מסתובבים שפע של אנשים שיכולים להפוך ללקוחות הבאים של העסק או חברת הסטארט-אפ שלכם. אם העסק שלכם נמצע בשלב הגדלת מודעות, גיוס כספים או בשלב המובנה של גיוס לקוחות של ממש – אתם רוצים למצוא את הדרך היעילה ביותר להגיע אל אותם אנשים, וסרטון שיווקי הוא ללא ספק דרך יעילה לעשות כן, גם בהיבטים של הגעה למתעניינים בשאילתות חיפוש ברשת וגם בהיבטים של העלאת מודעות, בניית מוניטין והשקעה במותג שלקוחות פוטנציאלים יזכרו. על מנת שהסרטון השיווקי לעסק או לחברת הסטארט-אפ שלכם "יעשה את העבודה", המסר הרצוי חייב להיות ברור עוד לפני תחילת העבודה על הסרטון, כמו גם היעדים השיווקיים של הסרטון. בניגוד לסרטון שאינו מונפש, סרטון באנימציה מאפשר היצמדות "בכל מחיר" למסרים השיווקיים שלכם, כאשר האלמנטים שמהווים מעצור בסרטון מצולם, כמו למשל עלויות, מיקומים, צוות, אביזרים, ימי צילום, או אפילו חוקי הפיזיקה – לא יעצרו את הדמויות המונפשות שלכם, שיעבירו את המסר בצורה ברורה, מצחיקה אם אפשר, בכל תנאי שטח ובכל מזג אוויר.

בשיווק כמו בשיווק – אתם חייבים להיות מקדימה

עולם השיווק אונליין יצר מצב חדש בתחרות הטבעית בין עסקים, שבו מי שלא מתקדם בקצב מהיר מספיק – פשוט נשאר מאחור. הסיבה היא שבזמן שאתם מתכננים את הצעדים השיווקיים הבאים שלכם, המתחרים כבר שועטים קדימה וקוטפים את הלקוחות הפוטנציאליים שיכולים להגיע אליכם.

סרטון שיווקי מוצלח יכול להעניק לכם יתרון תחרותי, בפרט כשמדובר בסרטון שגורף צפיות רבות ונהנה משיתופים ברשתות החברתיות. סרטון מוצלח ייצר מודעות לחברה או למותג, וימקם את העסק או הסטארט-אפ במודעות הצרכנים, למשך זמן רב.

הפקת סרטון שיווקי באנימציה לעסקים – אלו השלבים בדרך להצלחה

בהפקת סרטון שיווקי באנימציה לסטארטאפים או לעסקים - אין לנו מגבלות תקציב לצוות, ללוקיישן או לפרופס, ומשכך – אנחנו מתחילים מהבנה עמוקה של המסר שאנחנו רוצים להעביר לצופים. כשאנחנו מתכננים סרטון שיווקי באנימציה שרצוי שיהפוך ויראלי, אנחנו מדברים על הרבה ערך מוסף, כמו מידע חשוב, מסר מצחיק או ייחודי, וגורמים נוספים שיהפכו את הצפייה בסרטון לחוויה מרתקת.

לאחר שהמסר הובהר, יהיו עוד נקודות החלטה במהלך היצירה של הסרטון: יהיה צורך לבחור את הדמויות, הסיפור והרקע בסרטון, יהיה צורך לעצב את הדמויות שלכם ולכתוב את התסריט – ואז יהיה צורך להכניס את כל הטוב הזה לכ – 30 שניות צבעוניות שישאירו את הצופים עם טעם של עוד.

כשיש תסריט, דמויות, החלטות מנהלתיות בנוגע לצבעוניות והרקעים – המאיירים יוצאים לדרך, כשהמסר בסרטון כל הזמן לנגד עיניהם. התוצאה היא סיפור מלא ערך, קצר ומהיר, שהמסר השיווקי שלכם שזור בו בכל שניה, בכל דמות ובכל המלל.

הכלל החשוב ביותר לסרטון אנימציה שיווקי מעולה

סרטון שיווקי באנימציה הוא ערוץ שיווקי שיכול להמשיך לעבוד עבור החברה במשך שנים רבות. הכלל היחיד שיעזור לכם לדעת שאתם בדרך הנכונה הוא בחירת צוות מקצועי מעולה לעבודה על הסרטון – כבר משלב הרעיון וזיקוק המסר השיווקי של החברה, דרך העבודה על מעבר מטקסטים למסרים ויזואליים של המסרים דרך הדמויות והרקע, ועד לעיצוב כל תמונה בסרטון השיווקי שלכם בהתאם ליעדי הסרטון. בסופו של תהליך, צוות מוצלח ועתיר ניסיון לא רק ישגר אליכם במייל את הסרטון השיווקי החדש שלכם, אלא יסייע בפרסום שלו בערוצים יעילים, בפרט כאשר הסרטון מיועד להיות ויראלי ולהתפשט בין שיתופים.

על מנת להבטיח שסרטון האנימציה שלכם יהיה בידיים טובות – פיל אנימציה מזמינה אתכם ליצור קשר עם הצוותים המנוסים המייצרים סרטונים שיווקיים. אנחנו מספקים ליווי מהרגע הראשון ועד לחגיגות ההצלחה של כל סרטון, ונשמח ללוות את תהליך היצירה של הסרטון השיווקי של העסק או חברת הסטארט-אפ שלכם, משלב זיקוק המסר והתאמתו לסרטון ועד לחגיגת הצופה המיליון בסרטון שלכם. התקשרו אלינו – ונשמח לספק פרטים נוספים!