אנחנו חיים בעידן טכנולוגי שמצעיד אותנו כל יום קדימה. הטכנולוגיה לא פוסחת על אף תחום בחיינו, ואחד התחומים שנהנה יותר מכל מההתפתחות הטכנולוגית האדירה בשנים האחרונות הוא תחום העסקים. עולם העסקים המגוון עובר שינויים טכנולוגיים ונהנה ממערכות שונות, תשתיות מגוונות ופתרונות מחשוב שונים. אקספרס טכנולוגיות מציעה את כל אלו ועוד, ומסייעת לכל עסק להטמיע טכנולוגיות חדשניות, ולתחזק את הסביבה הטכנולוגית שלו.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

פתרונות ותשתיות מחשוב

די מדהים לראות בתקופתנו עד כמה הטכנולוגיה מתפתחת ובאיזה קצב מסחרר. לכל עסק כיום, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, יש צורך ממשי בשירותי מחשוב שונים. פתרונות מחשוב לעסקים, כמו פתרונות מחשוב ותקשורת שונים, הופכים לדבר שגם בעלי עסקים, במקצועות שנחשבו עד לא מזמן למיושנים, לא יכולים להסתדר כמעט בלעדיהם. פתרונות אלו, כמו פתרונות ענן למשל, מסייעים בתחומים רבים. הם הופכים את העסק ליעיל יותר, מאפשרים מעקב נכון ומדויק יותר אחר ההוצאות וההכנסות של העסק, מעניקים ניהול מקצועי ומסודר של מלאי, מסייעים בתקשורת עם לקוחות ומשפרים את היכולת לנהל לוחות זמנים לטווחי זמן קצרים וארוכים.

פתרונות לעסקים

עסקים רבים משתמשים כיום בצורה כזו או אחרת בשירותי מחשוב. בין אם מדובר על כמה מחשבים בודדים בעסק, או עסק שיכול להתנהל רק באמצעות מחשבים – כל פגיעה במחשוב של העסק תוביל לפגיעה ישירה בעסק. שירותי IT לעסקים, כחלק אחד מתוך שירותי מחשוב לעסקים, מאפשרים תמיכה תמידית מסביב לשעון בבעיות מחשוב שונות שצצות. גם שירותי ענן מספקים פתרון משמעותי לבעלי העסקים מבחינה טכנולוגית. באמצעות מחשוב ענן, אין עוד צורך בשרתים רבים שאוגרים מידע, וניתן לשמור את המידע שחיוני לעסק על גבי שרתים חיצוניים בשיטת הענן.

תשתיות תקשורת

היכולת להכניס תקשורת אל העסק, מאפשרת לעסק להגדיל את התפוצה שלו בצורה משמעותית. כמו כן, באמצעות תשתיות תקשורת ניתן לשפר את קצב העבודה והיעילות שלה. סיבים אופטיים, תקשורת סלולארית ואינטרנט אלחוטי הם דוגמאות לסוגי התקשורת הללו.

מוצרים נוספים

ישנם מוצרים טכנולוגיים שניתן להסתייע בהם לעסק. המוצרים הללו מאפשרים לעסק לנהל מחלקות שונות שלא ניתן היה בעבר, כמו מרכזייה לעסק. בנוסף, קיימות מערכות שונות שמתבססות על טכנולוגיה ויכולות לספק צרכים מיוחדים ומגוונים לבתי העסק, כמו מערכת אינטרקום, מערכת של מצלמות במעגל סגור לצרכי אבטחה או מערכת כריזה בתוך בית העסק עצמו.

הכל תחת קורת גג אחת

הנאה מפתרונות מחשוב או שירותי מחשוב לעסק, כמו שירותי ענן לעסקים, יחד עם קבלת תשתיות שונות בתחום התקשורת והבקרה, היא לא דבר מובן מאליו. אקספרס טכנולוגיות מאפשרת לכם להנות משני העולמות הטכנולוגיים הללו, תחת קורת גג אחת. תוכלו לבחור את המוצרים, הפתרונות, התשתיות והשירותים המתאימים ביותר עבור בית העסק שלכם, באופן ייחודי.