מחפשים שירותי השכרת במות לאירועים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? ריכזנו עבורכם את כל המידע שתזדקקו לו כדי להבין את התחום ולבחור בחכמה:

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

אילו סוגי במות ניתן להשכיר ומה ההבדלים בניהם?

יש כל מיני סוגים של במות להשכרה כשכל אחת מהבמות עשויה להתאים לאירוע אחר – כך למשל, במת חתונה לא תהיה זהה לבמה עליה מתוכננת הופעת מוזיקה, ואילו במת נאומים לכנס עסקי, לא תהיה זהה לבמה עליה עומדים לרקוד רקדנים מקצועיים. השיקולים המשפיעים על בחירת הבמה בדרך כלל נוגעים למשקל הצפוי לעמוד עליה, סוג הקרקע עליה היא תיבנה והמטרה שלשמה היא נועדה. אבל עוד לפני כן, הכירו שני סוגי במות המשרתות רבים המחפשים השכרת במות לאירועים:

  1. במת פודיום - במות אלו משמשות אמנים ויוצרים בעיקר לאירועים כמו תערוכות, הופעות, הצגות ותהלוכות אופנה. כיום במות הפודיום אף יותר חזקות מבעבר.
  2. במת לאייר - במה המשמשת להיקף רחב יותר של אירועים ולגובה גבוה יותר. על במות אלו עתידים לעמוד משקלים כבדים מהרגיל ולכן המבנה שלה ייחודי לשמירה על בטיחות וחוזק. היא מבוססת על מארג של מוטות מתכת בזוויות שונות לטובת שימוש זה.

השכרת במות לאירועים – מה חשוב לדעת לפני?

אם אתם מתכננים השכרת במות לאירועים , חשוב שתתייחסו לגורמים הבאים לפני שתבחרו את סוג הבמה ואת שאר הפרטים הנלווים:

  1. מהו סוג האירוע שאתם מתכננים? לפי מטרת הבמה נוכל להתאים עבורכם בדיוק את סוג הבמה שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.
  2. מה גודל הבמה לה אתם זקוקים? נתון זה חשוב מאוד כדי להימנע ממצב בו הבמה גדולה או קטנה מידי ובכך פוגמת בעיצוב האירוע ובאווירה הכללית במהלכו.
  3. על איזו קרקע עתידה להיבנות הבמה? במרבית האירועים הבמות נבנות על קרקע של דשא או אדמה אחרת. לפי סוג הקרקע עליה אתם מתכננים את הצבת הבמה, אנו נדע להתאים את החלקים שייצבו אותה וימנעו שקיעה של הבמה לעומק הקרקע. משטחים כמו דק או אספלט בדרך כלל מקלים יותר על הקמת הבמה וייצובה.
  4. ככל שמספר המוזמנים גבוה יותר, כך נדרשת במה יותר גבוהה. אך לא תמיד נדרשת הגבהה מיוחד כיוון שהשטח עשוי להיות משופע או מורכב מטריבונות.

מה עוד אפשר לקבל עם השכרת במות לאירועים?

ישנם שירותים ואביזרים נלווים שניתן לקבל כאשר משכירים במה לאירוע, ולהם שימושים שונים:

  • אם אתם רוצים להקפיד על אירוע בטיחותי שיהיה מרשים גם בנראות שלו, חיפוי במה שמהווה גימור סופי בטוח ונאה יעשה את העבודה כראוי, כדי שלא תישארו עם במה ריקה ומסוכנת. יש כמה סוגים של גימורים לבמה ביניהם חיפוי PVC, דשא סינתטי או עץ.
  • כדי שהגימור ישלב נראות מוקפדת וראויה לאירוע שלכם, רצוי לכסות את בסיס הבמה עם בד שייתן את הנגיעה הסופית לעיצוב.
  • מלבד אישור מהנדס קונסטרוקציות לבמה, כאשר מדובר על גובה העובר את ה-60 ס"מ, יש צורך גם במעקה בטיחות ומדרגות.