מארז מעוצב כמעטפת דואר בינלאומי עטורת בולים ותמונות נוסטלגיות – מתנה לחברים בחו"ל לחג המולד ותחילת השנה. המארז המיוחד, שעוצב והוכן על ידי אנשים עם מוגבלויות, מלא בשוקולד, יינות, שמן זית ונשיקות מרנג. מתאים גם כמתנה מקורית לימי הולדת ואירועים משמחים

כלים

מי שבילו חלק משנות ילדותם ובגרותם בדור שלפני הדואר האלקטרוני, הפייסבוק והווטסאפ זוכרים בודאי את מעטפות הדואר הבינלאומי של פעם שעוררו התרגשות והביאו עימם דרישת שלום ממכרים בחו"ל.

עובדי סטודיו אנד ג'וי, אנשים שמתמודדים עם מוגבלויות, עיצבו מארז המזכיר את מעטפת הדואר של פעם כשהוא עטור בבולים ותמונות נוסטלגיות בשחור לבן. המארז, אותו ניתן למלא בדברי מתיקה, שוקולד ישראלי, נשיקות מרנג ומתנות מארץ ישראל, הוא מתנה מפתיעה שניתן לשלוח לחברים ולקוחות לקראת חג המולד ותחילת השנה החדשה. למארז ניתן לצרף גם מיינות הארץ, שמן זית, מעדנים ישראלים וסמלי שלום.

למארז מצורף הסבר קצר על מיזם אנד ג'וי שמאפשר לאנשים להתגבר על המוגבלויות הפיזיות והנפשיות ולהתפרנס מעמל כפיהם. כך גם מקבל המתנה נהנה מהערך המוסף כשותף בתרומה לקהילה בישראל. ניתן לשלוח אותו גם כהפתעה מקורית לימי הולדת וארועים אחרים.

באנד ג'וי עיצבו מארזים נוספים עם מוטיבים בינלאומיים: מארז ג'ינס המעלה זכרונות מהעבר ומארז המעוצב כמפת ניווט כתובה באנגלית ומאפשר לנו לגלות דברים חדשים על עצמנו.

פרטים בטלפון: 03-9011735