דסק תיירות מיוחד לתיירים בעלי מוגבלויות - "יד שרה מרחיבה את הסיוע לתיירים בעלי מוגבלויות הרוצים לראות את הארץ. אנו יכולים ורוצים להגשים להם חלום", דברי מייסד ונשיא יד שרה אורי לופוליאנסקי לקראת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות.

יד שרה מרחיבה את שירותיה לתיירים בעלי מוגבלויות ומעניקה להם סל שירותים המאפשרים להם שהות נוחה ומהנה מרגע הנחיתה ועד סיום הטיול.השירותים כוללים שירותי הסעה בנכונית – רכב עם מעלית, משדה התעופה ולאורך כל השהות בארץ; סיוע בבחירת בית מלון או בית הארחה המותאם להם ואיבזור החדר בציוד רפואי לפי הצרכים המיוחדים שלהם, כולל מיטה חשמלית ומנוף חשמלי; השאלת ציוד רפואי לכל תקופת השהות בארץ – כולל מכשירי חמצן, ומדריך תיירים המתמחה באוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. השירות מיועד גם לתיירים הבאים לארץ לטיפולים רפואיים.

אורי לופוליאנסקי, מייסד ונשיא יד שרה: "שירותי יד שרה היו זמינים לכל אזרח ישראלי בכל מקום בארץ ולתייר המגיע אליה לאורך כל השנים. לאחר שזיהינו מגמה של עלייה במספר התיירים המבקשים להיעזר בשירותי יד שרה, החלטנו לפתח דסק תיירות מיוחד ולהקצות את המשאבים הדרושים כדי לשפר ולייעל את השירות בהתאמה ובמיוחד עבורם".

"הייחוד של השירות שלנו הוא שלתייר שיש רק רפרנט אחד בלבד ומקבל הכול מוכן על מגש בלי להתרוצץ בין כל השירותים האחרים.

*אין עוד מקום בעולם שייתן שירות זה בחינם לדברי נדיה אללו המרכזת את פעילות דסק התיירות ביד שרה יחד עם מתנדבים דוברי מספר שפות זרות, ישנם תיירים בעלי מוגבלויות שנמנעים להגיע לארץ כי הם חוששים שאין כאן את התנאים המתאימים להם.

"אנחנו ביד שרה מאפשרים להם להגשים את החלום ולבקר בארץ על אף הקשיים התפקודיים שלהם. אללו מוסיפה כי הקשר עם התייר או סוכן הנסיעות נעשה במהלך תכנון הטיול, וכך כל חבילת השירות מוכנה עם הירידה מהמטוס. הפריסה הרחבה של סניפי יד שרה ברחבי הארץ מאפשרת ליד שרה להבטיח ניוד מהיר ויעיל של התייר על ציודו לכל אורך המסלול בו בחר. רבים אומרים לנו לפני שובם הביתה שבלעדי יד שרה הביקור לא היה יכול לצאת אל הפועל", היא מוסיפה.

לתיאומים השירות יש להתקשר למחלקת שירותי יד שרה לתייר בטלפון: 02-6444-618 או במייל