Tower View&More מגדל מפואר בן 20 קומות, בשכונת גלי כרמל בטירת הכרמל, של חברת עץ השקד בע"מ, כולל 76 יח"ד ומציע תמהיל דירות של 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים מפנקים, הצופים לנוף ים עוצר נשימה כבר מהקומה הראשונה. כל הדירות בפרויקט הן ברמת תכנון גבוהה ומפרט עשיר במיוחד. אכלוס הדירות בפרויקט צפוי להתבצע בסוף שנת 2017

שכונת "גלי כרמל" שבה מוקם מגדל היוקרה View&More Tower נחשבת לשכונה צעירה ומבוקשת ונמצאת במיקום הטוב ביותר בטירת כרמל, בכניסה המערבית של העיר, בסמוך למת"ם ולצד כביש 4, מחלף חיפה דרום, כביש החוף ובסמוך לתחנת הרכבת חוף הכרמל ומנהרות הכרמל. השכונה הפכה ליעד המבוקש ביותר בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור באזור חיפה. לאחרונה, התנופה הניכרת בפיתוח גלי כרמל, מושכת חיפאים רבים המחפשים רמת מחירים נמוכה יותר מזו של פרויקטים חדשים בחיפה.

חברת עץ השקד ממשיכה במגדל היוקרה View&More Tower עם תכנית המימון הייחודית לרוכשים - 'rent program', המעניקה לרוכשים החזר חודשי ע"י החברה הנע בין 2,500 ₪ ל- 3,750 ₪ בחודש, המאפשרת לרוכשים לשאת את תשלומי השכירות/ משכנתא בו זמנית עד לקבלת הדירה החדשה!! תשואה מיידית על ההון למשקיעים אחרי החזר המשכנתא.

לאחר שנמכרו מרבית דירות 5 חדרים, חברת עץ השקד בע"מ, יזמית מגדל היוקרה View&More Tower בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל, מדווחת כי נותרו כעת למכירה 8 דירות אחרונות של 4 חדרים, כ- 122 מ"ר+ מרפסת כ- 13מ"ר, במחיר החל מ- 1,366,783 ₪.

עד עתה נמכרו במגדל היוקרה View&More Tower כ- 44 יח"ד. כמו כן, כל 76 יח"ד של שלב א' נמכרו בפרויקט היוקרה "View&More", שכלל שני בניינים של 9 קומות, 38 יח"ד בכל בניין, כאשר מכל הדירות נשקף נוף פנורמי מרהיב לים.

תכנון הפרויקט, בוצע ע"י שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים בע"מ והשיווק מבוצע ע"י חברת נתיב י.ש. שיווק נדל"ן בע"מ.

לאור ההצלחה של פרויקט View&More גלי כרמל בטירת כרמל, נמסר מחברת עץ השקד בע"מ כי היא מצויה כעת בשלבי תכנון של פרויקט יוקרתי נוסף, View&more יוקנעם, ותחילת השיווק מתוכננת במהלך שנת 2016.

חברת עץ השקד מספקת מגוון רחב של שירותים לענף הנדל"ן בארץ, שומרת על מצוינות ומקצועיות בזכות הניסיון העשיר, ותחומי ההתמחות הרבים עליהם היא אמונה. השותפים ב"עץ השקד" הם: ניל טרובוביץ', אבי מנדלר ובארי כהן. בחברה שלוש חטיבות המשלימות זו את זו: פיתוח נדל"ן, בנייה ושירותי ניהול. חטיבות אלו פועלות במקביל ומספקות פתרונות מקיפים וחדשניים.

החברה הקימה ומקימה פרויקטים למגורים רבים ובהם: View&More בקדימה צורן, לב הפארק בפתח תקווה, טלביה רזדינס בירושלים, וינגייט 37 בהרצליה פיתוח, פרויקט "זמנהוף" במרכז ת"א- פרויקט מגורים יוקרתי במבנה היסטורי במרכז ת"א, פרויקט "הנשרים 35"-מבנה משרדים ומסחר בגבעת שאול בירושלים, 2 פרויקטים יוקרתיים בבית שמש ועוד. כחברה מבצעת, החברה מבצעת כיום גם את את עבודות ההקמה של פרויקט היוקרה מנרב בשמורה של חברת מנרב בסביוני דניה בחיפה.