במרתון ירושלים שיתקיים החודש, ירוצו 2000 חיילי חטיבת גבעתי יחד עם בני נוער חניכי עמותת "קו לנוער" העוסקת בנוער במצבי סיכון שונים ולקראת הגעתה של החטיבה הסגולה לעיר התקיים השבוע סיור מקדים של סגן מפקד החטיבה ושל מפקדי הגדודים מלווים במנכ"ל קו לנוער דני ימיני על מנת להיערך לוגיסטית לקראת המרתון.

כלים
חיילי החטיבה שלחו תמונה לחניכי קו לנוער לקראת המירוץ בו נכתב "חיילי גבעתי רצים במרתון ירושלים עם קו לנוער
חיילי החטיבה שלחו תמונה לחניכי קו לנוער לקראת המירוץ בו נכתב "חיילי גבעתי רצים במרתון ירושלים עם קו לנוער

החיילים והנערים ירוצו עם חולצות בצבע הסגול של חטיבת גבעתי ועליהם לוגו של "קו לנוער" והשבוע חיילי החטיבה שלחו תמונה לחניכי קו לנוער לקראת המירוץ בו נכתב "חיילי גבעתי רצים במרתון ירושלים עם קו לנוער".

לקראת המירוץ, התקיימו מפגשים בין חיילי החטיבה לבני הנוער ואף נערכו אימונים משותפים לקראת המרתון.

דני ימיני מנכ"ל קו לנוער אמר: "אנו מודים למפקדי החטיבה על כך שהסכימו לריצה המשותפת בה הנערים ילמדו מהחיילים התמדה, התגברות על מכשולים ועל תרומה לקהילה. בני הנוער מוקפים לעתים בדמויות אשר אינם מהווים מודל לחיקוי והמפגש עם החיילים יכול להוות עבורם מפגש עם מודל לחיקוי חיובי ומשמעותי".

סמח״ט גבעתי, סא״ל אליעד מאור מסר: ״מעבר לחשיבות הכושר הקרבי של לוחמי ומפקדי החטיבה, ברור לנו שחטיבת גבעתי בהיותה יחידה לוחמת מובילה בצהל הינה חלק מצבא העם. פעילות בקהילה ובטח עם עמותה העושה עבודה חשובה כמו ״קו לנוער״ היא חלק ממשימתנו.״