כללית מרחיבה עוד יותר את שירות בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה בקריות: הפעילה השנה 3 מוקדים בנוסף לשירות בעשרות מרפאותיה ומעתה השירות פועל ברצף כל השבוע א - ה.

כלים
בדיקת דם
בדיקת דם

הופניתם לבדיקת דם ולא ביצעתם כי אין לכם פנאי לכך? אם אתם בכללית, נגמרו התירוצים. תוכלו להיבדק, ללא הפסד שעות עבודה וזמן יקר. זאת לאחר שכללית הרחיבה את שירות בדיקות הדם עם הפעלת 3 מוקדים בקריות בהם מתקבלים משעה מוקדמת, ללא צורך בתיאום תור מראש: בנוה גנים, קרית ים ולב הקריה בקרית אתא.

במוקדים פועל צוות שעוסק רק בלקיחת דם, כך שהוא מיומן מאד ואין עכובים בהמתנה. הוראת בדיקת הדם מועברת ממחשב הרופא למוקד, ללא צורך בהפניה כתובה.

לכללית המערך הגדול והנגיש ביותר לבדיקות דם, כאשר מוקדי לקיחות הדם מצטרפים לשירות בדיקות דם שמתבצעות בכל מרפאות כללית, בכל קריה ושכונה.

עתה הורחב השירות גם לימי רביעי והוא פועל ברציפות בימים א - ה. כמו כן, מוצע ללקוחות כללית שירות יחודי של מעבדה עד הבית, שבו מבוצעת הבדיקה בבית הנבדק או במקום עבודתו, שניתן בתשלום סמלי למבוטחי כללית מושלם,

בדיקות דם הם כלי חשוב במעקב רפואי מונע, אבחון מחלות ובדיקת יעילות הטיפול, מסבירה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וג"מ, על כן חשוב לנו להקל על המטופלים בהנגשת שירות זה.