יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, יזם הפגנה של מאות תומכי ישראל מרחבי אירופה מול בניין מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה ב- 21.3.16. מאות תומכי ישראל יתייצבו נגד הצביעות וההחלטות המוטות נגד ישראל של מועצת זכויות האדם באו"ם. מועצת זכויות האדם של האו"ם תתכנס באותו היום בז'נבה וצפויה לקבל שורת החלטות אנטי ישראליות. לפיד: " מועצת זכויות האדם של האו"ם איבדה מזמן את הלגיטמיות שלה. "

ח"כ יאיר לפיד
ח"כ יאיר לפיד

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, ממשיך במאבק בזירה הבינלאומית ובאירופה אל מול הנסיונות לפגוע בישראל ואל מול תנועת ה- BDS. לפיד מוביל חזית פוליטית ומדינית גדולה ברחבי אירופה אל מול התופעות האנטי ישראליות והקריאה לחרמות על ישראל. לפיד יזם הפגנה של מאות מתומכי ישראל אשר יגיעו להפגין אל מול בניין מועצת זכויות האדם באו"ם בז'נבה.

ההפגנה תתקיים ביום שני, 21.3.16 בשעה 13:00 (14:00 שעון שראל) מול בניין מועצת זכויות האדם של האו"ם

מאות תומכי ישראל מכל העולם יתאספו להפגנה מול מועצת זכויות האדם של האו"ם. ההפגנה נערכת על רקע שורת החלטות אנטי ישראליות שצפוית להתקבל במועצת זכויות האדם של האו"ם באותו היום. במהלך עשר השנים האחרונות התקבלו במועצת זכויות האדם של האו"ם יותר החלטות נגד ישראל מאשר נגד כל מדינה אחרת בעולם, דבר המעיד על כשלונה של המועצה למלא את תפקידה באופן אובייקטיבי ואפקטיבי ועל צביעותה ודרך ההתייחסות המוטה של המועצה כלפי ישראל.

את ההפגנה יזם לפיד יחד עם שורה של ארגונים פרו ישראלים שמבקשים להרים קול צעקה אל מול הצביעות של מועצת זכויות האדם באו"ם וכנגד הדרך המוטה בה מקבלת המועצה החלטות נגד ישראל באופן שיטתי לאורך השנים ובעיקר בשנים האחרונות. את ההפגנה ארגנו אזרחים מודאגים מרחבי אירופה והמזה"ת, השדולה הנוצרית למען ארץ ישראל, StandWithUs, ארגון הסטדונטים היהודי האירופאי, ארגון הסטודנטים היהודי העולמי, ארגון הידידות שוויץ ישראל, ההסתדרות הציונית העולמית

לפיד: "מועצת זכויות האדם של האו"ם איבדה מזמן את הלגיטימיות שלה. בזמן שמאות אלפי אנשים נהרגים ומיליון נוספים נעקרו בסוריה, בזמן שטרוריסטים עורפים ראשים וכופים עבדות על נשים בעיראק ובזמן שחירויות בסיסיות הן חלום רחוק עבור מיליוני אנשים, מועצת זכויות אדם של האו"ם גינתה את מדינת ישראל יותר פעמים מאשר גינתה את שאר מדינות העולם גם יחד. ההתנהלות המוטה והצבועה של מועצת זכויות האדם של האו"ם הפכה אותו לגוף שאינו מתאים למטרה של שמירת זכויות האדם. אנחנו נגיע לז'נבה, מאות תומכי ישראל מכל רחבי אירופה, יהודים ונוצרים כדי למחות נגד הצביעות והפעילות הלא אובייקטיבית והלא מידתית של מועצת זכויות האדם באו"ם"