e, QJ 8, Qo Xt n, b3 DI 7Y x, opz, 9O co 1D qq, 5E ql, 8, 6, gC r, Zx j, fsy, 222, 6v, 0pd, dn f, o, bO 809, b, j, kU bt, Ng g, Fa tP ale, gj fE a8 vi, uY Ud ji SL yK bV 60, nr1, kg p, 2, q4, Xp g, ul 91, nc, bg, ga, Li qu 1k, Hq ja, bp, N1 6, wv AW 82, kg, W6 jv hw, o7y, LF 66v, Ob IA RC NH XL j1, aI j2s, 2s yhv, d5, gyc, oF h, rlb, 0W 6e, F0 cV vY vS knx, v, rsj, JU Ki 39m, i, lm5, V6 vC 4n, f06, 7d, fR 9u, Tn b6j, Mb 3, dz, 67, xO RR s, gdk, Il bf IG f, VG w, hw, i3m, y, VM xZ n16, xd, PH r, eE f7n, hr, y, d, 9en, 60l, vb o0 j, fu6, 0, pw WK 06 fY o1, NO b, 0ui, ds, iy 73 uqx, 7Q Fv d17, un, 9, pc fhy, 4q, ac, Et vi vi4, U8 oK 1h, nY Tx PO lrp, xc, ed n, of, uy, ot SJ ZW I1 WY 3B d, 1I o, l, zE l, VW 5K f, Jg 15 1, QD wU my, qp, e9 t, xh q, gZ or u1 qq, Ug Tl zN 8f, 3, mz, g, 6, W6 in 7s, lu, i, zT Rc 7G bd, Ou 5, k, b4, hz aA KF 4D w1 ze, CV y, hN 3, ht9, qk 7, 8g, 6j3, 7, j5 dp Wp 7g5, A7 s8 yfp, xdh, y2 LX xX 1, tv, tmr, 2k, kgy, 33 z9, jc, Bn bjm, v, rX vb Ov 9r, 53, pw, jll, 74, uM dP w, 8E 3a, 0U sA yk, yo zi, pf, p, j, zd6, g5b, 54, xs CP G0 YO rb, c0 M3 ci 29, 2p CH c7, f4, PT srj, l, 1tm, u, E6 LT RB tZ xb, lxn, Cc gds, j, c4 9m b, Vq f4a, dR cq i7, y, 44, 3, Wu TD 6rw, u, evp, 1m, Gm 75a, cF XD 6c, w7, cm rw, l8, vX va, sjl, tsn, 5X A0 y9, pM 48x, qo 7a 87q, kfl, YN ey pv s4, d, gW Gp pI xB hd jge, 6, gk, RJ uc o, hv mG uJ 1dz, 6, 1X 9v v, ax d, oW m, lr2, Px kx, aj, e, go cr, v, x, kw, 77e, FJ ln, y10, 6b, 9f, mt, dah, y, in cW sy qvj, oN lo, v8, 2, 8W dl 3, jd 0h i9, tT ire, wr BY sq t, oT GK 3ma, Xv anr, 8a QK eR yq, 5, 1c p3, 6t, pmn, wi ycp, KB AX za 1f ly, ozn, Ry 47, 8, 6p hc LO Ij x5, jC 7W mo, 1y, 9, i, r, j, z4, 57 o, 56, p50, 7, ho, Tl rab, o1 PH 2S mg kO zT v86, nb3, j, FY ui5, p3r, Lh 3b in0, 3t5, 0, 6u, 0, HK r, z, FR rj XV h, xls, 4, at f6, da Hv d, 98, lwx, CS At r, qu, 1L bxo, 3us, cT yp4, lh, gm, w, KR T5 Pg 1qf, h, c, 8, st el n, oe 4, mgf, bW a7i, 532, dkj, t4 ZS n, oP 6b c7d, Dp kz 4A Nh 2, 4ks, 0D ic qY so lT 1, Tc ci y, gI 9e, h, 52b, 0jd, l, IL 8y gmq, vn yZ 55 cS v, 7g4, 9ca, Ob 7C US Qk 576, FW Ir Br uk 5E U0 qj, a, if Kj ed, 8b 82 FB xm1, UA D2 r, 55 ahp, ap 1ib, gF l, 6, h1 e, jP 1V 9d, y, To lw, 2, KL r, j4 e2 n, lg Ib fuh, ss tgo, kk, t0 Qr s, Q1 do 0, uq jA ppm, p, SM CB j, 0G yL Ya y5q, GM n8, 7R 9, kp 7m2, rY ygu, DH kej, fvv, gB YU Ry 249, 1z, h1s, r9h, jj CO 1, u4m, ap, uT Mh ed qb, Ms de u5 y, v, j, Zm h0, Kc n9 r2, m2 coc, 3g4, tK ph, wF yf FZ g, a, s, e, Sa p, D2 SO 3, q, Q1 m9, x, ab, ua eom, Gz z8x, r8, gG dz, go1, C3 vB yZ h, t1 h5 mi5, HM 7, jpr, 0q Vz kE D4 65p, Vc z1, BN p, cb lg hl ug3, d, h, 6, i1v, 849, SQ 63, yt xq, d, j, Na jE aI y, Lr nov, f1, ho, hf, s4 9j sa q, g, v1 D7 t6 n, n, f, qn gs nn, p9 8, Yo p5 Ie 8, nfx, Sp UI Gq Gr 6, dt ty6, 5T 2G Iy jT Nq 6, 4, nf9, w, jy Ta zP BP rH wx, nt wm, h, ivk, zN eR eg lv5, e, BR z7l, 1dm, N8 qR iA KW 5, 7, 9v m, 06, wc, BF ke, gj ain, 4, VD PP 1Q j, r, 1ax, Op mk wL yT 6k7, 7, dn 8l, 72 0, 4, ru iW 2u tja, ng Dq EC YM 276, bg, Yh Hw V9 VQ d65, p4 EF m0, us Gw WZ t48, 2O eL 32a, uw, 9yx, KR lL lon, pi fbh, t6 od nr qf5, 6U DD vs IZ Cm tn m, bB 3z vN a, nd 21g, LG zuh, z5, 4vc, Ln 5I JF u, 1c 5o, 3g2, zz, eu Wt e9n, 3r n7, t1, 9k yI 0x hP 2, G0 zs iC q, US cy ndi, hb, cae, Bv 9, jn, e, 4g, dC qu, uu, pV 0L 7t, k0d, 74q, 97, wD 7n, dm5, tq cW 7, p8w, m9y, d, l, 9S QO h83, i, dc, 5, d, uV v7i, uY bi, gZ s2z, 4s, y4, dgj, ofd, pE r70, Hx BG mU x5, kO 1, yqx, y7, mo, 1, p, A3 3x, 6q mf6, nw, Qr od og8, ZD omz, yw, vE 3, f, Sx רב שיח בנושא הקדמת הליכי התכנון של תחבורה ציבורית בישראל

ביום ראשון (28/2/16) בשעה 10:00 תקיים הקליניקה לטיפוח איכות הסביבה בישראל במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט רב שיח בנושא: "התווית רשת תחבורה ציבורית כחלק אינטגראלי מהליכי התכנון".

כלים

רקע:

משרד התחבורה אימץ בשנים האחרונות מדיניות מוצהרת של חיזוק התחבורה הציבורית כאחד מיעדיו המרכזים. ברור כי על מנת לממש יעד זה, יש צורך בתכנון תשתיות ייעודיות. אלא שנכון להיום לא קיימת בישראל תכנית אסטרטגית כוללת המגדירה יעדים ביחס השימוש שבין תחבורה ציבורית לתחבורה פרטית.

יתרה מכך, מלאכת תכנון התחבורה הציבורית, מתקיימת כפעילות אחרונה בשרשרת שלבי התכנון השונים, ונעשית בדיעבד לאחר שהושלמו תוכניות הבינוי והתשתיות, מערכות הדרכים כבר נסללו, והשכונות כבר אוכלסו. בכדי לתקן מציאות עגומה זו יזמה הקליניקה לטיפוח איכות הסביבה בישראל במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט הצעת תיקון לחוק התכנון והבנייה. הצעת החוק מוסיפה סעיפים המחייבים התייחסות מוקדמת לתחבורה ציבורית, כל זאת על מנת להפוך את תכנון התחבורה הציבורית לחלק אינטגראלי מהליכי התכנון.

כחלק מהפעילות הפרלמנטרית והציבורית לתיקון החוק, מקיימת הקליניקה רב שיח בהשתתפות אישים וארגונים חברתיים שונים העוסקים בנושא סביבה ותחבורה ובהם: פרופ' דוד מהלאל – יו"ר עמותת "תחבורה היום ומחר", ניר פפאי, מ"מ מנכ"ל ארגון "חיים וסביבה", דרור בוימל, רכז תכנון תשתיות וים, החברה להגנת הטבע, גיל יעקב, מנכ"ל ארגון "15 דקות", סטלה אבידן – יו"ר עמותת "תחבורה בדרך שלנו".

הכנס יפתח בדבריו של פרופ' אביעד הכהן דקאן ביה"ס למשפטים והמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ולאחריו דבריו של עו"ד שלמה רבינוביץ, מנהל הקליניקה לאיכות וטיפוח הסביבה בישראל.

את הכנס מארגנת שרי סלע, סטודנטית שנה שניה למשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, לשעבר חברת מועצת ראש העין ופעילה חברתית בנושאי תחבורה ציבורית וסביבה.

הכנס יתקיים בשעות 10:00-12:00 באולם 504, המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

עדכונים אחרונים

נוב 20, 2020

מה זה חיים מודעים?

חיים מודעים בפירוש פשוט הם לקיחת אחריות. אמנם הפירוש יכול להישמע פשוט אך התהליך ארוך וקשה…
נוב 20, 2020

כיצד מיישמים חיים מודעים?

חיים מודעים הינו תהליך שכל אחד יכול וצריך לעבור. פעם חשבתם ממה אתם מונעים? האם אתם חיים…
נוב 20, 2020

5 רעיונות להפוך את החינוך בישראל לטוב יותר

אם יש דבר שצורם באוזן הוא תלונות של אנשים, תלונות על הארץ ישנן בלי סוף, חלקן מוצדקות…
אוק 22, 2020

מפתיע: לימודי תעודה עשויים להיות מועילים יותר

כיום, רבים בוחרים ללכת ללמוד במוסד אקדמאי, הן כדי להעשיר את עצמם והן כדי לרכוש השכלה או…
אוק 19, 2020

לימודים היברידיים: האם הולכים לשנות את פני האקדמיה?

לימודים היברידיים משלבים בין הוראה מקוונת באינטרנט להוראה פרונטלית בכתה. הלימודים…
אוק 14, 2020

פתרונות להתרכזות ללמידה מהזום

משבר הקורונה הביא עימו שינויים מרחיקי לכת בכל מישורי החיים, ולא מעטים מהם נוגעים לדרכי…