צמיג ענק וצבעוני לאימוני כושר, מיני חדר כושר ביחידה אחת, הליכון שמחובר לפייסבוק שלכם, מכשירי כוח עם ארגונומיה מתקדמת – הם רק חלק מהחידושים שיוצגו במסגרת תערוכת GYM & POOLS ISRAEL - התערוכה המקצועית ה-6 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, המאורגנת ע"י קבוצת שטיר

כלים
מותג הכושר  ESCAPE יוצג ע"י חברת אנרג'ים
מותג הכושר ESCAPE יוצג ע"י חברת אנרג'ים

מהפכת הwellness העולמית, היא ללא ספק מהפכה של ממש. על פי ההערכות, הכנסות הענף כולו הן 3.1 טריליון דולר בשנה. תעשיית הכושר הגופני, מהווה חלק נכבד ומרכזי בתעשיה הזו, ומידי שנה נחשפים חידושים וטכנולוגיות שלא מביישים אפילו את עולם ההיי טק.

אם בעבר, הלכנו על הליכון בחדר הכושר מחוברים לווקמן, היום ההליכון כבר מדבר איתנו, מכיר אותנו ומחובר לפייסבוק ולעולם התוכן שלנו.

במסגרת תערוכת GYM & POOLS ISRAEL, יחשפו לראשונה היבואניות המובילות בארץ, את החידושים בתחום. בין החידושים הרבים שיוצגו:

חברת אנרג'ים, יבואנית מותג מוצרי הכושר של חברת ESCAPE הבריטית, יחשפו "מיני חדר כושר" - האב שלם לאימון גוף מלא, המגיע כיחידה אחת ואשר לקוחות יכולים לעצב להם את היחידה על פי העדפתם האישית וסדרה מעוצבת של אביזרים נוספים, כדוגמת צמיג ענק וצבעוני.

חברת פריקור, יציגו את אופני הספינינג החדשים של חברת Spinner ואת מערכת Queenax המאפשרת מעבר מאימון אישי לקבוצתי תוך דקות ומותאמת לכל מטרה ולכל גודל חלל.

חברת אגנטק, יבואנית מותג הכושר טכנוג'ים, תציג מבחר מכשירי כח חדישים מסדרת Pure Strength , המייצרים תחושה של שימוש במשקולות חופשיות, ובו בזמן תורמים לשיפור הביצועים על ידי ארגונומיה וביומכניקה מתקדמות.

עוד תציג אגנטק את סדרת הפרימיום ARTIS של Technogym, בה כל פריט בסדרה מעוצב כאילו מיועד לשימושו האישי של המתאמן. ניתן להתחבר למסך UNITY אינטראקטיבי, הקיים במכשירים האירוביים, כך שכל מתאמן נכנס לעולם התוכן שלו- תכנית אימונים אישית, טבלת הישגים, אפליקציות מבוססות אנדרואיד, רשתות חברתיות, סרטים וערוצים מועדפים, מסלולי ריצה וירטואליים ועוד. הסדרה כולה משולבת במערכת מבוססת ענן (Technogym ecosystem)– פלטפורמה ממוחשבת המאפשרת למתאמנים להכנס לנתוני האימון האישיים שלהם ולתכני WELLNESS בכל מקום בעולם.

חברת גרביטי, תציג סדרת מכשירים, כאשר גולת הכותרת הוא מכשיר הjump trainer , מכשיר פונקציונלי ללא משקולות המאפשר עבודה בכל מנח וכל זווית, עבודה עם רצועות בטווח תנועה גדול באימונים.

חברת יורוטק, תציג סדרת מכשירי כושר חדשנית אותם היא מייצרת בעצמה בישראל ומפתחת אותה בהתאם לדרישות הלקוח.

בין המציגים הבולטים בתערוכה, גם Miha bodytec יצרנית ציוד אימוני ה-EMS המובילה בגרמניה, אשר קיבלה לאחרונה את אישור משרד הבריאות הישראלי. לשיטת האימון שכבשה את אירופה ניתן להצטרף בכל אחד מ-18 הסניפים של רשת EMS Club ומאמנים פרטיים המוסמכים לאימון בשיטה.

מועדון הכושר והבריאות זאוס, יציג את מוצרי חברת סאפלס האיכותיים ויאפשר מכירת זיכיונות.

חברת אותות אלקטרוניקה, תציג מערכת חכמה, הפועלת באמצעות הסלולר ודרכה ניתן להתחבר להליכון הכושר, לפתוח את הלוקר, לקנות במזנון ועוד פונקציות המותאמות בהתאם לדרישות חדר הכושר.

חברת סייפ-לוקר , תציג לוקר ממוחשב, אשר פעולת ההזמנה, הנעילה והפתיחה שלו, נעשים על ידי קיוסק ממוחשב שבו מתבצע התשלום במטבעות או בכרטיס אשראי.

במהלך התערוכה, יתקיימו גם כנסים מקצועיים וסדנאות כושר תוך שימוש במערכות החדשות.

התערוכה מאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בייזום, שיווק, הפקה וניהול של תערוכות וכנסים מקצועיים, החלה את פעילותה בשנות ה-70 ע"י ישראלה שטיר-איינשטיין ויוסף (דובי) שטיר והייתה ממייסדות הענף בישראל. במרוצת השנים התפתחה החברה וכיום היא מנהלת רבות מהתערוכות המובילות בישראל. כיום החברה מנוהלת ע"י המנכ"ל גיל שטיר ומהווה גורם מרכזי ומוביל בענף התערוכות והכנסים.

GYM & POOLS ISRAEL

| 23-24 בפברואר 2016 | ביתן 10 גני התערוכה תל אביב

שעות פתיחה:

שלישי 23/2 11:00-21:00

רביעי 24/2 11:00-19:00

לקהל מקצועי, הכניסה עם הזמנה או ברישום מקדים ללא עלות

התערוכה פתוחה לציבור הרחב חובבי ספורט בעלות 30 ₪ (מעל גיל 13)