יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, בתגובה לפגישה של הח"כים הערבים מבל"ד עם משפחות המחבלים: "התמיכה בטרור של חברי בל"ד היא מפגן של שנאה וחתרנות נגד מדינת ישראל, יש כאן תמיכה ועידוד לרצח חפים מפשע."

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד
יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד

לדברי לפיד, "אסור לנו לעבור בשתיקה על מעשים נתעבים שכאלו. צריך להוקיע את חברי הכנסת שנפגשו עם משפחות הטרוריסטים הנתעבים. חברי הכנסת מבל"ד פוגעים ומכתימים מגזר שלם בצורה חסרת תקדים"

גם ח״כ איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) הגיבה לביקורם של חברי הכנסת של בל״ד אצל משפחות מחבלים: ״חברי הכנסת מנתקים במו ידיהם את החוטים האחרונים שעוד מקשרים אותם לחברה הישראלית."

לדבריה, "לא ניתן לעבור לסדר היום כאשר חברי הכנסת מבקרים משפחות של מחבלים אשר פגעו ורצחו ישראלים. במקום לנצל את מעמדם לגישור הפערים, הם חופרים במו ידיהם את בור השנאה המעמיק״.

ארגון נפגעי הטרור ״אלמגור״ תובע מיו״ר הכנסת דיון מיוחד של הכנסת בפרשת המפגש של ח״כים ערבים עם משפחות מחבלים ונקיטת צעדים משמעתיים כלפיהם. במקביל פנה אלמגור לרוה״מ ליזום חקיקה שתגרום להוצאתם מהכנסת.

״כל הגינויים שנשמעו היום במערכת הפוליטית צריכים להתכנס לצעדים מעשיים - כדי להציב גבולות מול גלי האדרה והזדהות עם הטרור בחלקים מהציבור הערבי בישראל״, אומר מאיר אינדור יו״ר אלמגור. "מכאן הדרך קצרה לפגועים על ידי ערבים מישראל כפי שראינו היום בלוד ובפיגוע בבר התל אביבי״