בעקבות פרסום מכרז לעסקת קומבינציה לבניית מתחם מסחר, משרדים ועסקים באזור התעשייה של חולון (ח-152-5): יזמי נדל"ן מובילים השתתפו בכנס מיוחד שערכה עיריית חולון למתעניינים. מוטי ששון, ראש העיר: "חברות הייטק ובתי עסק רבים כבר העתיקו את מקום מושבם לחולון בעקבות ההשקעה האדירה של העירייה בפיתוח איזור התעשייה"

 עיריית חולון והחברה הכלכלית לפיתוח חולון קיימו כנס ליזמי נדל"ן. צילום: טל קירשנבאום
עיריית חולון והחברה הכלכלית לפיתוח חולון קיימו כנס ליזמי נדל"ן. צילום: טל קירשנבאום

עיריית חולון והחברה הכלכלית לפיתוח חולון קיימו כנס ליזמי נדל"ן, המתעניינים במכרז שפורסם בימים אלה לעסקת קומבינציה לבניית מתחם מסחר, משרדים ועסקים באיזור התעשייה של חולון (ח-152-5). בכנס השתתפו נציגי חברות בולטות בשוק הנדל"ן, בהן: אמות, מנרב, עזריאלי, לוינשטיין, ויטנה, אפריקה ישראל, אשר גרין, אשטרום ועוד.

מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח חולון, פנינה שנהב, הציגה את עיקרי העסקה, סמנכ"ל תעשייה ומסחר בעיריית חולון, חיים כץ, הציג את איזור התעשייה ואת דרכי הגישה הקיימות והעתידיות אליו וממנו והאדריכל בני אנקשטיין סקר את תכנית הבינוי.

מדובר במתחם בשטח כ-11 דונם, הממוקם בחלקו הצפון-מערבי של איזור התעשייה, בפינת שדרות ירושלים ורחוב המלאכה. מדובר במיקום אטרקטיבי ונגיש, צמוד לכביש מספר 4 ולמחלף חולון מזרח, מרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון וסמוך לכבישים מספר 44 ו-431. באיזור המתחם ממוקמים פארק התעסוקה החדש של העיר - מרכז עזריאלי חולון, מתחם הבילוי והפנאי החדש – "לה פארק" בפארק פרס וכן שכונות מגורים. עובדים שיעבדו במתחם יוכלו ליהנות גם משירות "החולונית" - מערכת הסעות חינמית מתחנת הרכבת קוממיות לאיזור התעשייה ובחזרה. במסגרת תנאי המכרז, עיריית חולון תקצה את הקרקע והיזם שיזכה יבנה את המתחם כולו, כ-36 אלף מ"ר, כאשר תקבולי השכירויות יחולקו בין היזם לבין העירייה בגובה עסקת הקומבינציה.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "כמות המתעניינים שהגיעו לכנס ואיכותם מעידה על אטרקטיביות העסקה. אין זה סוד, כי בשנים האחרונות בתי עסק רבים, ובהם לא מעט חברות הייטק, בחרו להעתיק את מקום מושבם לאיזור התעשייה של חולון בעקבות ההשקעה האדירה של העירייה בפיתוח איזור זה. נמשיך לפתח את האיזור לשם יצירת מקומות עבודה נוספים לתושבי חולון ולאחרים ולעידוד כניסת אוכלוסייה חדשה וחזקה לעיר".