בישיבת דירקטוריון שנערכה הבוקר(יום א') החליט דירקטוריון מגה לפנות לבית המשפט בבקשה דחופה למתן צו להקפאת הליכים ומינוי נאמן לחברה.בשבועות האחרונים חלה הקשחה בהתנהלות של חלק מהספקים שחלקם אף הודיע לפני כשבוע כי יספקו סחורות במזומן בלבד וחלקם צמצם ואף עצר אספקת סחורה לרשת מה שלא מאפשר את המשך הפעלתה של החברה במתכונתה הנוכחית. זאת ועוד, המהלכים המהירים להכנסת משקיע לחברה והמו"מ שנוהלו עם רוכשים פוטנציאלים לא עלו יפה בלוח הזמנים שנוצר. לאור זאת ועל אף שעמדה בכל התחייבויותיה ומעבר לכך ,החליטה מגה בלית ברירה לפנות לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים

בפנייה לבית המשפט שתוגש הבוקר, תבקש מגה למנות בעל תפקיד מטעם בית המשפט ולאפשר המשך פעילות חנויות הרשת תוך ניצול קופת המזומנים והמלאי הקיים בחברה עד למציאת רוכש ראוי לחברה שבאמצעותו תמשיך הרשת לפעול יחד עם עובדיה המסורים ותמשיך להוות גורם תחרותי ראוי בשוק הקמעונאות.

מגה סבורה כי לאחר יישום מספר מהלכי הבראה דרמטיים שכללו סגירת 55 סניפים מפסידים, הפסקת עבודתם של למעלה מ- 2500 עובדים, צמצום המטה לכדי מחציתו, כינוס מרלוגים ותמיכה של מאות מיליונים של בעלת השליטה, לפעילות החברה הכוללת כיום 127 סניפים רובם תחת הפורמט השכונתי "מגה בעיר" קיים פוטנציאל ראוי ולכן המשך הפעלתה הסדירה עד למציאת רוכש הינו בר קיימא.