מינוי חדש במגזר העסקי: דובי אמיתי נבחר פה אחד, ליו"ר הנהלת נשיאות הארגונים העסקיים

כלים

נשיא התאחדות האיכרים והחקלאים בישראל, דובי אמיתי, נבחר פה אחד לכהן כיו"ר הנהלת נשיאות הארגונים העסקיים. אמיתי יחליף בתפקיד את נשיא התאחדות בוני הארץ, ניסים בובליל, אחרי כהונה מוצלחת וארוכת שנים בתפקיד.

יו"ר הנהלת הנשיאות הנו התפקיד השני בחשיבותו בנשיאות הארגונים העסקיים, אחרי יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש. אמיתי, אל"מ במילואים, מכהן כחבר בנשיאות הארגונים העסקיים, מאז נבחר לכהן כנשיא התאחדות האיכרים והחקלאים בשנת 2007 ולכהונה נוספת בשנת 2014.

יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, שרגא ברוש: "אין ראוי מדובי אמיתי, אדם יקר ומוכשר, לכהן כיו"ר הנהלת הנשיאות. לאורך שנות פעילותו בנשיאות, דובי פעל רבות למען קידומו של המגזר העסקי בישראל והוכיח את עצמו כמנהיג מוכשר, בעל יכולות לקידום רפורמות שונות במשק. כל שנותר לי הוא לאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש, אין לי ספק כי יעשה חיל".

יו"ר הנהלת נשיאות הארגונים העסקיים, דובי אמיתי: "אני מודה לשרגא ברוש ולחבריי לנשיאות על האמון שהם נתנו בי לכהן כיו"ר ההנהלה. בימים שבהם המשק הישראלי עובר טלטלות, המגזר העסקי מתמודד עם אתגרים לא פשוטים והרגולציה חונקת, נאלץ לפעול בדרכים יצירתיות על מנת לחזק את הכלכלה ואת המשק הישראלי".

נשיאות הארגונים העסקיים הינה "ארגון גג" המאגד ומייצג את האינטרסים המשותפים של המעסיקים המרכזיים במשק - שלושה עשר נשיאי המגזר העסקי - כלפי מקבלי ההחלטות ומשפיעי דעת קהל, מדינות זרות וכן גופים וארגונים מקומיים ובין- לאומיים. מטרת הארגון היא לקדם את המגזר העסקי בישראל ולחזק את הכלכלה הישראלית ואת המשק הישראלי, באמצעות קידום יוזמות חופשיות, יצירת סביבה עסקית אטרקטיבית למשקיעים וקידום חופש העיסוק. הארגון פועל בטווח רחב של נושאים הנוגעים למגזר העסקי ובהם: טיפוח עסקים קטנים ובינוניים,הידברות עם ארגון העובדים היציג לעיצוב נורמות שוק העבודה; קידום יחסי עבודה תקינים במשק; מניעה וצמצום של רגולציות הפוגעות במגזר העסקי; הפחתת העלויות המושתות על המגזר העסקי ועוד.