קוביות הזדמנויות בנדל"ן, המנהלת קבוצות השקעה בפרויקטים ייחודיים בנדל"ן, מדווחת על תשואה שנתית של 17% למשקיעים בקבוצת קוביות 3. קבוצת ההשקעה קוביות 3 גובשה בתחילת 2014 וגייסה הון בהיקף של 7.7 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים. הקבוצה השקיעה בשלושה פרויקטי נדל"ן באזור המרכז, שניים מהם פרויקטי תמ"א 38 ברמת-גן (קריניצי 27 ו- תש"י 2) ופרויקט אחד של מבנה לשימור בתל-אביב (רח' החשמל 31 פינת מקווה ישראל 23).

ההודעה על חלוקת הרווחים של קבוצת ההשקעה קוביות 3 מגיעה כשלושה חודשים אחרי דיווח של קוביות הזדמנויות בנדל"ן על כך שקבוצת קוביות 1, שגייסה לפני שנתיים 9.5 מיליון שקל להשקעה ב- 4 פרויקטים ייחודיים בנדל"ן בתל-אביב ובר"ג, רשמה רווח של 36%. 80% מריווחי הקרן חולקו למשקיעים כשהמשמעות היא שמשקיעי קרן קוביות 1 הרוויחו תשואה פנומנאלית של 28.8% על השקעתם בתוך פחות משנתיים.

קבוצת ההשקעה קוביות 1 שרווחיה חולקו למשקיעים העמידה מימון ל- 4 פרויקטים: 2 פרויקטים לשימור בת"א ו- 2 פרויקטים של תמ"א 38 ברמת גן שהסתיימו והחזירו כאמור לקרן תשואה של 36%. במסגרת פרויקטי התמ"א 38 הוצאו 15 דירות למכירה שהאחרונות שבהן נמכרו במחצית הראשונה של שנת 2015. 4 הפרויקטים שבהם השקיעה קוביות 1 הם: הבית- פרויקט לשימור ברח' נחלת בנימין 10 בתל-אביב, פרויקט לשימור ברח' נחמני 29 בתל-אביב, ו- 2 פרויקטים של תמ"א 38 ברמת גן (ברח' קריניצי 85 וברח' עציון 8 א').

לדברי שלום אשל, מנכ"ל קבוצת קוביות הזדמנויות בנדל"ן: "משקיעי קבוצות קוביות 1 ו- 3 נהנו מקדימות מובהקת בהחזר ההשקעה והרווחים מהפרויקטים. מניתוח התקדמות הפרויקטים בהם השקיעה קבוצת קוביות 2 אנחנו מעריכים כי התשואה הכוללת שתוחזר בשנת 2016 למשקיעיה תהיה דומה לתשואות קבוצת משקיעי קוביות 1.כל כספי ההשקעה של המשקיעים בקבוצות ההשקעה של קוביות נמצאים בפיקוח מלא של נאמן חיצוני. בשבוע שעבר השלמנו את גיבוש קבוצת ההשקעה קוביות 4 ולאור הביקוש הרב נתחיל כבר בשבועות הקרובים בגיבוש קבוצת השקעה חמישית של קוביות".

אשל הוסיף: "סביבת הריבית האפסית נותנת זריקת מרץ לתחום ההשקעות הפיננסיות בנדל"ן. הציבור מחפש כיום הזדמנויות השקעה שיספקו תשואות גבוהות בהרבה ביחס לריביות האפסיות על פיקדונות הבנקים ובמבנה הייחודי שיצרנו, השקעה בקבוצות ההשקעה של קוביות מייצרת למשקיעים תשואה גבוהה בהרבה מרוב אלטרנטיבות ההשקעה הקיימות כיום בשוק ובסיכון נמוך מאוד למשקיע".

קוביות הזדמנויות בנדל"ן, המנוהלת על ידי שלום אשל, מנהלת קבוצות השקעה של עד 35 משקיעים למימון פרויקטים קצרי מועד בנדל"ן (18-24 חודשים) בסיכון נמוך. קוביות מנהלת קבוצות השקעה בהיקפים של 8-10 מיליון שקל, לכל קבוצת השקעה. קבוצת קוביות לא גובה דמי ניהול אלא דמי הצלחה בלבד הנגבים אך ורק מרווחי המשקיע. קוביות פועלת למימון פרויקטים בנדל"ן רק בישראל ורק באזורים מרכזיים בעלי ביקוש גבוה. ההצטרפות לקבוצות ההשקעה הינה בסכומים של 300,000 ₪ ומעלה למשקיע.

ההשתתפות בקבוצת השקעה קוביות פתוחה לכל משקיע, בכפוף למגבלות החוק לעניין כמות המשקיעים/ניצעים, בדרך של הצעה פרטית על בסיס התקשרות בהסכם השקעה פרטני. מנהלי הקבוצה בוחרים כיעדים להעמדת מימון רק פרויקטים המצביעים על שולי רווח גבוהים, על בסיס הבדיקות והניתוחים של מומחי קוביות ואנשי מקצוע.