עובדי הום סנטר מתאגדים בהסתדרות הלאומית: "משפצים את תנאי העבודה שלנו". מאות מעובדי הום סנטר כבר הצטרפו להסתדרות הלאומית במסגרת מבצע ההתאגדות הראשון של עובדי רשת "הום סנטר". במהלך הלילה ושעות הבוקר הצטרפו כבר מאות עובדים . זו הפעם הראשונה מאז נוסדה החברה שהעובדים החליטו לקחת את עתידם בידיים ולהצטרף לארגון עובדים.

כלים

"אנו מאמינים שהגיע הזמן לשינוי" כתבו חברי ועד הפעולה לכל עובדי החברה באיגרת מיוחדת שנשלחה לעובדים כבר אתמול בלילה. "הגיע הזמן להקים גוף שייצג אותנו , העובדים!!. אין לכם ממה לחשוש , ההסתדרות הלאומית אתכם. הזכות להתארגן היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק ולמעסיק אסור להביע דעתו בעניין."

חברי ועד הפעולה משוכנעים כי הקמת ועד עובדים הינו הדבר הנכון ביותר לעובדים בזמן המתאים ביותר. עובדי הום סנטר מספרים כי מצב העובדים בחברה לא טוב. ההנהלה מפטרת עובדים, מתקיים תהליך של סגירת סניפים ולטענתם אף קיימת בעיה של שמירה על חוקי העבודה.

התאגדות עובדי הום סנטר החלה כבר לפני חצי שנה וזאת בהמשך לפניית העובדים למוקד ההסתדרות הלאומית. במסגרת זו הוקם ועד פעולה מנציגות עובדים מכל הארץ. בהום סנטר 44 סניפים בכל רחבי הארץ והחל מהבוקר יעברו חברי ועד הפעולה עם נציגי הההסתדרות הלאומית במטרה להשיג את רב העובדים הדרוש להכרזת היציגות והקמת ועד עובדים רשמי.