ההסתדרות השעתה לאלתר את יו"ר איגוד עובדי המעבדות: לאחר שאסתר אדמון בחרה להשבית את כל המעבדות ברחבי הארץ, בניגוד להוראתו הישירה של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הוועדה לתיאום וביצוע אישרה את בקשתו להשעותה מהתפקיד *** ניסנקורן מסר כי הוא רואה בחומרה רבה את צעדיה של אדמון, וכי הוא היה ויישאר מחויב לטפל בכל הצרכים והבעיות של המיקרוביולוגים, הביוכימאים ועובדי המעבדות, שבמסגרת הסכם השכר החדש קיבלו תוספת שכר של 15% - כפליים מהתוספת הכללית במגזר הציבורי

כלים

הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה לפני דקות אחדות את בקשתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן להשעות מתפקידה את אסתר אדמון, יו"ר איגוד המיקרוביולוגים, הביוכימאים ועובדי המעבדות.

בקשתו של יו"ר ההסתדרות הגיעה לאחר שהגברת אדמון בחרה להשבית היום (ה') את כל המעבדות ברחבי הארץ, וזאת בניגוד להוראתו הישירה של ניסנקורן. במעשיה,הגברת אדמון נוקטת בהתנהגות מצערת וחסרת אחריות כלפי ההסתדרות, כלפי העובדים וכלפי הציבור הרחב הזקוק באופן יום-יומי לשירותי המעבדות. הדרך הגסה בה אדמון בוחרת להתנהל אינה ברורה וחורגת באופן בוטה מערך הסולידריות שההסתדרות מובילה.

במסגרת הסכם השכר החדש במגזר הציבורי עובדי האיגוד של אדמון קיבלו תוספת שכר של 15% - כפליים מהתוספת הכללית במגזר הציבורי.

בנוסף לכך, כל העובדים המיקרוביולוגים בקרנות המחקר ייקלטו להעסקה ישירה במסגרת הסכם עובדי הקבלן שהוביל יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן עם שר האוצר משה כחלון.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מסר כי הוא רואה בחומרה רבה את צעדיה של אדמון, וכי הוא היה ויישאר מחויב לטפל בכל הצרכים והבעיות של עובדי איגוד המיקרוביולוגים, הביוכימאים ועובדי המעבדות, מהעובדים החשובים ביותר במערך הבריאות בישראל.