עוד החודש – התזמורת הקאמרית הישראלית תעלה מופע ראשון בסדרה הקונצרטים למשפחה: "תעלומת המפלצת המשולשת"

כלים

במרכז הקונצרט תהיה יצירתו של המלחין צבי אבני, לסיפורה של חנה ידור-אבני בו יכירו הילדים את כלי התזמורת ובעיקר את הפסנתר. בביצוע האגדה המוסיקלית תככב השחקנית ניצה שאול. על הקונצרט ינצח דורון סלומון.

הקונצרט יתקיים בימים:

יום ה', בשעה 18:00- מוזיאון תל אביב לאמנות, אולם רקאנטי

שבת, בשעה 16:00 – המרכז למוסיקה יפו

התזמורת הקאמרית הישראלית נוסדה בשנת 1965 כ"אנסמבל הקאמרי" על ידי גארי ברתיני, אשר שימש כמנהלה המוסיקלי ומנצחה במשך 10 שנים. בשנים שלאחר מכן שמשו בתפקיד זה: לוצ'אנו בריו, רודולף ברשאי, אורי סגל, יואב תלמי, שלמה מינץ, פיליפ אנטרמון (אשר מונה כמנצח כבוד של התזמורת), סלבדור מאס קונדה, נעם שריף, גיל שוחט, רוברטו פטרנוסטרו ויואב תלמי.

החל בעונת הקונצרטים 2015-2016 מונה המנצח אריאל צוקמן למנהל המוסיקלי החדש של התזמורת. התזמורת הופיעה עם מקהלות מפורסמות רבות מהארץ ומחו"ל בשפע תוכניות ווקאליות, החביבות על הקהל לאורך כל השנים. בנוסף להופעותיה הקבועות בתל-אביב, מוזמנת התזמורת להופיע בתוכניות מגוונות בכל רחבי הארץ ובפסטיבלי מוסיקה שונים בארץ, בהם: פסטיבל קלאסיקאמרי בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל, חגיגות המוסיקה באבו גוש ועוד.

כמו כן, עורכת התזמורת בקביעות סיורי קונצרטים בחו"ל: ברחבי אירופה, ארה"ב, קנדה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק ומשתתפת בפסטיבלים יוקרתיים, בהם: זלצבורג, הלסינקי, איסטנבול, אתונה, מרכז אירופה הונג קונג.התזמורת הקליטה עבור החברות צ'אנדוס, נקסוס, מוזיק מאסטרכט, קוץ', הוצאת המוסיקה הישראלית וטלדק.