מנהל הסוכנות רן קויתי מוסיף כי "נראה שיוזמי הרעיון ראו לנגד עיניהם רשתות גדולות בעלות פריסה רחבה ומיתוג חזק. ביחסי כוחות בין רשתות לבין הצרכן, האחרון אכן זקוק פעמים רבות להגנת הרגולטור. אולם כשמדובר בחנות קטנה, שהשאיפה של בעליה היא בעיקר להצליח להתפרנס, יחסי הכוחות משתנים. צריך לזכור שאותם בעלי עסקים הם החברים שלנו, השכנים, אנשים מהשורה".
ראוי לציין כי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים היא חלק ממשרד התמ"ת, אותו משרד העומד מאחורי התקנת תקנות ההחזר הכספי.
לדברי קויתי, התקנות רק יצאו אל הדרך, וצריך לתת להן זמן להוכיח את עצמן בשטח, ולהיטמע. לפני שיוזמים חקיקה או תקינה חדשה יש לוודא שהיא אכן נצרכת, לא רק בתיאוריה אלא בפועל. אם יתברר שיש כשל בתפעול התקנות, נחשוב מול הנהלת משרד התמ"ת ואיגודי הצרכנים כיצד להתמודד עם הכשל".
בסוכנות מדגישים כי הסדרת המגזר העסקי היא חשובה, אך יש להגדיר היטב מי קהל היעד של כל חוק, מי מייצר את הבעיה אותה החוק מנסה לפתור, והאם יש בעיה. "גם כאשר יש בעיית ציות, יש לוודא שהענישה שתוטל על העסק תיתן לו הזדמנות לקום ולהמשיך הלאה. נכון להגן על הצרכנים, אך צריך שלצרכנים יהיה גם היכן לצרוך" אמרו.