קמפיין

(דופק החינוך)

תלמידים למען תלמידים שמחלימים מסרטן: תלמידים ישתתפו בתחרות רב שלבית לבניית קמפיין להעלאת המודעות ל"יום שאחרי" של ילדים שחלו בסרטן. הקמפיין הזוכה יתוקצב ב-20,000 שקלים לשם מימושו, ובדרך יפתרו התלמידים חידות במתמטיקה

(ביטוח)
יואל אמיר מנכל פספורטקארד, צילום: יוסי צבקר

PassportCard זכתה בפרסים עבור הישגיה בשנת 2016: ספק השירות המומחה הטוב ביותר וקמפיין השיווק הטוב ביותר

(פרסום)

__.2_-__ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"

נוצר ב-27.10.2011 02:10
(יחסי ציבור)

great_shapeרשת מועדוני הכושר Great Shape עולה בקמפיין 'חוזרים לכושר אחרי החגים' בהיקף של כ – 600 אלף ₪ הקמפיין ילווה במבצע אטרקטיבי שמטרתו לעודד חזרה לכושר רק ב-78 ₪ לחודש הראשון!

(און ליין)

Shay_Baaton_Facebook"מדינת ישראל מחנכת את האזרחים שלה להיות עדר פראיירים של הבנקים. דרוש חינוך כלכלי מחדש" במילים חריפות אלו השיק רו"ח שי באטון קמפיין חדש, בתקציב של 250 אלף ש"ח, של רשת המכללות לעצמאות כלכלית Cash Flow Israel , תחת הכותרת: "אל תאמין לדן שקרן"

(פרסום)

מנכ"ל סוכנות הפרסום הבינלאומית C102 אלעד שניאור ואחד מאנשי הקראייטיב המוערכים כיום, נתבקש ע"י נשיא קרן הכישרונות הפורטוגזית – The Talent Foundation לסייע בהשקת קמפיין גיוס כספים בפורטוגל ובעולם כולו למען החברה הפורטוגזית

(פרסום)

מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ

(פרסום)

המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪

(פרסום)
colonFrontהאגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס בישראל: "אל תשחק עם החיים שלך. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש זה, קוראת האגודה למלחמה בסרטן לבני 50 ויותר, להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הקמפיין הופק באדיבות משרד הפירסום גיתם BBDO SOHO ויעלה ברדיו, באתרים ייעודיים באינטרנט ובעיתונות הכתובה. החודש ב- thepulse בריאות: ספיישל סרטן המעי הגס