__.2_-__ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"

קרא עוד...

VANS ישראל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין בארץ הוא חלק מקמפיין בינלאומי העולה בימים אלו במקביל ברחבי אירופה תחת הסלוגן: "לכל זוג נעלים יש את הסיפור שלו. מה הסיפור שלך?"

קרא עוד...

סטייליסט העל גל אפל חובר לרשת האופנה "קסידי בוטיק". מעבר להופעה בקמפיין הוא יהיה שותף פעיל בפעילות הרשת עבור הלקוחות, בימי סטיילינג, ייעוץ וטיפים וכן יהיה שותף בפעילות המדיה הדיגיטלית באתר החברה וברשתות החברתיות. אפל יהיה הפנים של הרשת בעונה הקרובה, על אף שזו פונה לנשים

קרא עוד...

"בעל עסק-איפה אתה כשמחפשים אותך בסלולאר?" - קבוצת דפי זהב יוצאת בקמפיין פרסום בעלות של 500,000 ש"ח. קמפיין הפרסום ילווה השקת שירות יחודי וראשוני של קבוצת דפי זהב במסגרתו יוענק שירות של התאמת אתרי אינטרנט למכשירי סלולאר, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

קרא עוד...

הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית מילה ג'ובוביץ נבחרה לפנים של מותג שעוני היוקרה "Jacob And Company". הדוגמנית תוביל את קמפיין הפרסום של המותג גם בישראל. כ- 210 שלטי חוצות יועלו בת"א בלבד

קרא עוד...