הקמפיין, בעלות של כמיליון שקלים, יעלה לאוויר ביום ג' הקרוב, 22.6.10, ויפורסם ברדיו הארצי והאזורי ובמאות שלטי חוצות ברחבי הארץ, למשך שבועיים. הפרסום ייפנה את הציבור אל דף נחיתה באתר משרד התיירות, בו יהיו קישורים לאתרים רלוונטיים בהם התאחדות סוכני הנסיעות, התאחדות בתי המלון, רשות הטבע והגנים, אגודת אכסניות הנוער, מרכזי מידע, עמותות תיירות ועוד.
בימים הקרובים יושלם סבב פגישות מרתוני בין משרד התיירות לכלל גורמי התעשייה, על מנת לייצר מגוון מוצרים וחבילות תיירות שיענו לצרכי קהלים שונים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ישראל מהווה יעד תיירותי עבור תיירים ממדינות רבות בעולם, אשר בחרו בישראל וצפויים לבקר בה במהלך הקיץ וליהנות משלל האירועים, האטרקציות ומוקדי התיירות, וצריכה להיות יעד מועדף על ידי ישראלים רבים ככל האפשר. בחלון ההזדמנויות שנוצר, עם ביטול החופשות בתורכיה והמלחמה על לבו של התייר הישראלי, מתגייסים משרד התיירות ותעשיית התיירות למשימה ולהביא את הישראלים לבחור, דווקא עכשיו, בחופשה בישראל".
סקר תיירות פנים 2010 שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור משרד התיירות, מצא כי 52% מהנשאלים יצאו לנופש בארץ המהלך השנה האחרונה, 35% מהם, יצאו לנופש רק בישראל. עוד מצא הסקר, אשר נערך בקרב 800 מרואיינים בגיל 18 ומעלה, כי היוצאים לנופש בישראל יצאו כדי לנוח (57%), לחופשה אקטיבי (22%) ולחופשה כפרית (11%). מרבית הנופשים יצאו לחופשה בת 3-2 לילות. יותר משליש יצאו השנה לחופשה באילת (35%), צפון הארץ (36%) וים המלח (15%). 90% מהנשאלים הביעו שביעות רצון גובהה בחופשתם האחרונה בארץ.
יש לציין כי הקמפיין הנו חלק מסדרת פעולות שיווק, אותן מבצע משרד התיירות במהלך כל ימות השנה, במטרה לחזק את תעשיית התיירות המקומית ולעודד את הישראלים לבחור בחופשה בישראל.