נמרוד ניר ומשרד הפרסום "דה בריף" עולים בקמפיין שני למסע המאגמה צ'אלנג', מסע שטח אתגרי לנשים בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח. משרד הפרסום "דה בריף" יזם שיתוף פעולה בין המותג לאתר מאקו

כלים

משרד הפרסום "דה-בריף" יוצא זו השנה השנייה עם קמפיין למסע מאגמה צ'לנג'- מסע שטח אתגרי המיועד לנשים פורצות דרך. המסע יוצא אל דרכיה המסתוריות והמיוחדות של דרך המשי תוך תרומה לקהילה המקומית באזורים הנידחים בעולם.

הקמפיין יסוב סביב ההגדרה של העוצמה הנשית לסוגיה, במהלך הקמפיין יוזמנו נשים שונות למלא שאלון שיבחן את איזו סוג של עוצמה נשית זורמת בעורקיהן.

משתתפות המסע, אשר יימשך 11 ימים, יחולקו לצוותים בני שלוש- ארבע משתתפות בצוות אשר יחד יתמודדו עם אתגרים פיזיים, ארגוניים ואישיים. על מנת להשתתף במסע יעברו הנרשמות מיונים מיוחדים.

הקמפיין יעלה ברחבי האינטרנט, בפייסבוק, בטלויזיה ובעיתונות.