שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.

במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.___2_-_

 שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".

 איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".

כלים

שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.

במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.___2_-_

 שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".

 איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS