בנק ירושלים מפרסם את הצעת הערך הייחודית שלו: פטור גורף מעמלות העו"ש לכל לקוח, ללא כל מגבלה וללא זמן קצוב. המהלך הכולל של בנק ירושלים מסיר את המגבלות והתנאים הקיימים בכל ההצעות האחרות במערכת הבנקאית.
בימים אלה, עושה הבנק שימוש בפלטפורמה חדשה להעברת המסר: במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כחמישים אלף כוסות חד פעמיות באזורים הסובבים את הסניפים, זאת במטרה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שעובד וגר בקרבת סניפיו של בנק ירושלים. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים ובתי עסק. הפרסום יעשה באמצעות קמפיין שעליו מנצחת חברת FreeCups המתמחה בשיווק באמצעות כוסות נייר.
איציק קמיליאן, מנהל השיווק של FreeCups: "באמצעות הפלטפורמה שלנו מתאפשר לבנק להגיע לקהל היעד המיידי הנמצא באזור הסניפים ולספר להם בדרך מקורית על הצעת הערך החדשנית של הבנק, תוך הפנייה לכתובת הסניף הקרוב."
תומר פישלר, מנהל אגף השיווק והאסטרטגיה בבנק ירושלים: "מהלך העו"ש ללא עמלות של הבנק מצוי בתנופה גדולה, עם פרסום נרחב ואלפי לקוחות חדשים שמגיעים על מנת ליהנות מבנקאות אחרת. הפלטפורמה הפרסומית החדשה מאפשרת לנו להגיע אל קהל רלבנטי שצמא למידע הזה, ונהנה מנגישות גבוהה לסניפים על מנת לבצע את פתיחת החשבונות".
שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.
במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.
שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".
איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".
המועמדים שעומדים כיום בפני בחירות לרשימות המפלגות מנסים למצוא גימיקים מעניינים לפרסום ולכן פונים למיני מדיות לא מסורתיות. אפשר להכריז על מותו של הפלייר הישן והטוב.