אורביט

(השוק)

אורביט חתמה על שלוש עסקות בהיקף מצטבר של 15.5 מיליון שקל

(חלל)

אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט) ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיעה היום על קבלת הזמנה נוספת למערכות התקשורת הלוויינית הימית OceanTRx™ 7-500 בתחום התדר, Ka מספק עולמי של שירותי תקשורת לוויינית, כהזמנת המשך בהיקף של כ-8.2 מיליון ש"ח. המערכות תותקנה על ספינות נופש ותתווספנה לציוד אורביט שכבר מותקן בכלי השיט של מפעילי אניות נופש מהגדולים בעולם

(פרסום)

שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.

במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.___2_-_

 שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".

 איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".