קבוצת "קל אוטו", קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, מציעה מהיום שרות ייחודי: ליסינג והשכרה גם למשאיות. בנוסף תעניק החברה שירות ראשון מסוגו בישראל - מימון לאביזרים נלווים, כגון : ארגזי קירור, אחסנה, דופן הרמה ועוד

קבוצת קל אוטו החליטה להרחיב את הפעילות בתחום, ותעשה גם ליסינג והשכרה למשאיות (עד 15 טון), לאחר שבדקה ומצאה כי יש דרישה בשוק לפתרונות נוספים מלבד הקיימים כיום. כיום פועלות בישראל למעלה מ45,000 משאיות, שעלות רכישתן ואחזקתן גבוהה משמעותית מאשר כלי רכב אחרים, ודורשת פתרונות מימון וליסינג מורכבים וייחודיים.

השירות ינתן במחלקה העסקית של קל אוטו בפריסה ארצית, על מגוון רחב של אפשרויות: משאיות קירור, משאיות להובלה יבשה, משאיות פתוחות עד 15 טון ועוד. כחלק מהשירות ניתן יהיה לבחור בין כמה סוגי עסקאות: ליסינג תפעולי מלא, ליסינג מימוני, השכרה, או אופציות נוספות לנוחות הלקוח.

בנוסף לשירותי הליסינג תעניק החברה שרות ייחודי וחסר תקדים, שאין דומה לו בחברות ליסינג אחרות בארץ - מימון לאביזרים נלווים, כגון : מתקני אחסנה, דופן הרמה, ארגזי קירור ועוד. שירות זה ינתן כאופציה לכל חברה שתבחר להשתמש בשירותי הליסינג למשאיות של "קל אוטו".

קל אוטו מפעילה חברת בת, "קל אוטו פתרונות הובלה ולוגיסטיקה", המתמחה בשינוע כלי רכב בכל רחבי בארץ, ומחזיקה צי של למעלה מ-30 מוביליות (משאיות להובלת רכב), המעניקות שירותים ליבואני רכב וחברות בתחום הרכב ובכלל. במסגרת זו צברה החברה ניסיון רב בתחום, והשילוב של ניסיון ומקצוענות, הוביל למציאת פתרונות יצירתיים, בהתאם לצרכי הלקוח, גם בתחום המשאיות.

שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו: " כיום לצערי, נתקלות חברות רבות, הזקוקות למשאיות, בקושי הן מבחינת עלויות גבוהות של הרכישה, שנשענת על האובליגו, והן מבחינת התחזוקה השוטפת והטיפולים למשאיות. החברות כמהות לפתרון, וכמעט ולא ניתן למצוא בישראל שירותי ליסינג או השכרה למשאיות. אין ספק שקל אוטו מביאה בשורה חדשה ופתרונות יצירתיים, הן באמצעות פתרונות מימון גמישים ושירותי ליסינג והשכרה, לצד אפשרויות המימון לרכישת אביזרים נלווים. השילוב של מקצוענים שיודעים ומבינים את צרכי הלקוח ומתאימים עבורו את הפתרון הטוב ביותר עבורו, יחד עם פתרונות יצירתיים, ישנו באופן דרמטי את ענף המשאיות בישראל".

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה, ליסינג, ביטוח, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן. בין לקוחות קל אוטו ניתן למצוא חברות מהמובילות במשק: קבוצת מגדל, מכון התקנים, ישקר, מנפאוור, מכבי שירותי בריאות, טמפו, דנאל, נגב קרמיקה ועוד. קל אוטו מפעילה גם את "קל אוטו קולג'" המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי, את סוכנות הביטוח "קל אוטו סוכנות לביטוח", את חברת שילוט החוצות "קל מדיה" ואת זרוע הנדל"ן "קל אוטו פרויקטים".