חברת נמל אשדוד

(מינויים - כלכלה)
צילום: פבל טולצינסקי

חן ספנקו מונתה לממונה על קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בחברת נמל אשדוד - חברת נמל אשדוד הודיעה על מינויה של חן ספנקו לממונה על קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בחברת נמל אשדוד.

(משאבי אנוש)
עובדים מצטיינים בחברת נמל אשדוד. צילום: פבל טולצינסקי

חברת נמל אשדוד העניקה תעודות הצטיינות ל-8 עובדים מצטיינים של שנת 2016 במסגרת טקס מיוחד שנערך בהשתתפות מנכ"ל חברת הנמל יצחק בלומנטל, חברי הנהלה, נציגות העובדים, העובדים המצטיינים ובני המשפחות.

(מינויים - כלכלה)
צילום: רונן אקרמן

חברת נמל אשדוד: אורנה הוזמן בכור נבחרה פה אחד ע"י דירקטוריון חברת נמל אשדוד לשמש יו"ר פעיל של החברה.

(תשתיות)
צילום: פבל טולצ'ינסקי

הדרג המנהל בחברת נמל אשדוד קיים בשבוע שעבר את כנס תכניות העבודה לשנת 2017 ולסיכום שנת הפעילות 2016. במסגרת הכנס הוצגו על ידי הסמנכ"לים והמנכ"ל של חברת נמל אשדוד תכניות העבודה של כל חטיבה בנמל לשנת 2017.

(זכויות האדם)
הממונה על תעסוקת עובדים עם מוגבלות בהסתדרות, גיא שמחי: "היום כולנו שותפים להגשמת חזון שנותן תקווה למאות אלפי ישראלים

הסכם בין ההסתדרות לחברת נמל אשדוד: עובדים עם מוגבלות ייקלטו למגוון תפקידים בנמל. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, סיכמו על קידום שיתוף פעולה לעידוד תעסוקת עובדים עם מוגבלות בנמל אשדוד יו"ר ההסתדרות ניסנקורן: "צעד חיוני נוסף בהפיכתה של החברה הישראלית לחברה שוויונית וצודקת יותר" מנכ"ל נמל אשדוד בלומנטל: "יש לכך חשיבות מוסרית, כלכלית וציבורית. אני משוכנע שעובדי הנמל שיעבדו לצד עובדים עם מוגבלויות יהפכו לעובדים טובים יותר"

(תשתיות)
המטענים שעברו דרך רציפי נמל אשדוד – למעלה מ-20 מיליון טון. צילום: אילוסטרציה

במהלך החודשים ינואר עד נובמבר 2016 רשמה חברת נמל אשדוד גידול של 9.9% בהכנסות והן הגיעו ל-1.092 מיליארד שקל. כך נחשף הבוקר. התקופה המקבילה בשנת 2015 הסתכמה בהכנסות של 994 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נובע מגידול בהיקפי הפעילות בכל מגזרי הפעילות של הנמל ובעיקר מגידול של 11.4% אחוז בהיקף המכולות שהגיעו מתחילת השנה ל-1.2 מיליון TEU. בנוסף, גידול של כ-25% בשינוע מטען כללי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, נרשם גידול מרשים בסך הכולל של המטענים שעברו דרך רציפי נמל אשדוד – למעלה מ-20 מיליון טון המהווים גידול של 12.2% אחוז לעומת השנה שעברה.

(משאבי אנוש)
מכרז ייעודי לקליטת 32 סוורים/ות לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם

עידן חדש בחברת נמל אשדוד: פרסום מכרז ייעודי לקליטת 32 סוורים/ות לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם. הנהלת חברת נמל אשדוד פרסמה מכרז ייעודי חדש לקליטת 32 סוורות וסוורים חדשים לעבודה בנמל. לראשונה, המכרז פונה באופן ייעודי רק לאוכלוסיות הבאות: נשים, דרוזים, צ'רקסים, ערבים ובני/ות העדה האתיופית, זאת בהתאם לדרישות החוק והנחיות רשות החברות הממשלתיות.

(תשתיות)
מענה לתחרות הצפויה עם פתיחתם של שני הנמלים החדשים בחיפה ובאשדוד. צילום: יניב וקנין

אוניות ענק של 14,000 TEU יעגנו בנמל אשדוד בקו ישיר מהמזרח בכל מוצ"ש: חברת נמל אשדוד הגיעה להבנות מסחריות עם הברית העסקית ALIANCE במטרה להגדיל את נפח הפעילות של חמשת חברות הספנות המובילות בעולם בנמל אשדוד - חברת נמל אשדוד הגיעה להבנות מסחריות להגדלת נפח המטענים הפורקים בנמל עם הברית העסקית ALIANCE.

(משאבי אנוש)
בלומנטל: "הקורס הינו נדבך נוסף מהשקעת החברה בהון האנושי בכלל ושדרת הניהול בפרט" (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

חדש: קורס פיתוח מנהלים בחברת נמל אשדוד חברת נמל אשדוד פתחה בחודש שעבר (נובמבר) קורס חדש לפיתוח דרג המנהלים בנמל, במסגרתו ירכשו המשתתפים כלים להנעת עובדים, קבלת החלטות, והובלת שינויים. בקורס הכולל 8 מפגשים משתתפים למעלה מ-20 מנהלים שהתחילו את תפקידם בשלוש השנים האחרונות. בקורס משתתפים מנהלים מחטיבות הנמל השונות: תפעול, משאבים, כספים, ולוגיסטיקה המביאים ידע רחב מעולמות התוכן השונים ופרספקטיבות מגוונות לפתרון בעיות.

(תיירות בארץ)
חברת נמל אשדוד מקדמת בברכה את התיירות הנכנסת והיוצאת מישראל דרך נמלי הים  (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

בעידוד משרד התיירות יריב לוין בשיתוף עם חברת נמל אשדוד, המשרד יוצא בקריאה לציבור הנופשים הישראלי לבלות בים. מתכננים חופשה? מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל ציין כי "חברת נמל אשדוד מקדמת בברכה את התיירות הנכנסת והיוצאת מישראל דרך נמלי הים ומזמינה את ציבור הנוסעים ליהנות מסל השירותים הרחב שמעניקה החברה"