SocialPeta פלטפורמת ניתוח אינטליגנטית לפתרונות מודיעין פרסומי נכנסת לשוק הישראלי לאחר שכבר נכנסה ל-45 מדינות. לאחר שכיסתה 68 פלטפורמות פרסום באפליקציות של המכשירים הניידים, גיימינג והמסחר האלקטרוני, SocialPeta תגדיל את ביצועי הפרסום של מותגים וסוכנויות בישראל על ידי כך שהיא מציעה יותר מ 600 מיליון נתוני פרסום.

קרא עוד...

מי אינו מכיר את גוגל? נדמה כי כולנו מכירים את מנוע החיפוש הכי מקובל והכי נפוץ הקיים כיום בשירותי האינטרנט. אך האמת היא שלא להיכרות כזו התכוונו...

אנחנו מתכוונים להתנהלות של גוגל, ל'טעם האנין' שלו אם אפשר לקרוא לזה לכך ולאופן בו משכנעים אותו בדבר חשיבותם של אתרים מסוימים...

קרא עוד...

בדיוק כמו שישנם עסקים העוסקים בתחומים שונים, כך גם קיים שוני במידת היעילות של הפלטפורמות הפרסומיות ברשת. אפשר להתחיל ולספר אודות מגוון רחב של פלטפורמות שונות, אך בישראל לרוב המיקוד יתבסס על שתיים ראשיות: גוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם ואשר שולט על 98% מכלל החיפושים בישראל ופייסבוק – רשת חברתית שכבר כוללת את אינסטגרם בו מרבית הצעירים והצעירות נוכחים.

קרא עוד...