עד כה אושר לחברת אל על להפעיל שלוש טיסות יומיות לצד חברות ארקיע וישראייר. השר כץ: מינויה של אל על כמוביל שלישי לאילת הגביר את התחרות, הוזיל את המחיר והגדיל את מספר הטסים
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ אימץ היום (יום שני) את המלצות מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א), גיורא רום, ואישר לחברת אל על להפעיל טיסה יומית נוספת לכל כיוון בין נמל התעופה בן גוריון לאילת.
על פי האישור שניתן על ידי השר כץ, תוכל אל על להגדיל את קיבולת המושבים שלה לאילת מ-430 מושבים כיום ל-580 מושבים בכל כיוון ולהפעיל בסך הכל ארבע טיסות יומיות, במקום שלוש טיסות כיום.
השר כץ אימץ את המלצת רת"א להרחיב את המגבלה בדבר איסור חלוקת כרטיסי טיסה חינם (או בתנאים מועדפים) לאילת, לטסים בקווים בינלאומיים של חברת אל על, באופן שתחול לא רק על חברי מועדון "הנוסע המתמיד" אלא על כלל לקוחות החברה בקווים הבינלאומיים.
החלטת השר התקבלה בתיאום עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ולאחר שימוע בכתב שנערך לחברות ארקיע וישראייר במסגרתו הציגה כל אחת מהחברות את עמדתה באשר להמלצות רת"א. שר התחבורה ציין כי מועד תחילת הפעלת הטיסה היומית הנוספת יקבע בין אל על לרשות שדות התעופה (רש"ת).
בפברואר 2010 החליט השר כץ לאמץ את המלצות רשות התעופה האזרחית ולאפשר לחברת אל על לבצע לראשונה טיסות סדירות בין נתב"ג לאילת לצד חברות ארקיע וישראייר.
שר התחבורה ציין כי מינויה של חברת אל על כמוביל נקוב שלישי לאילת, הגביר את התחרות בין חברות תעופה הישראליות והביא לירידה במחירי הטיסה ולהגדלת מספר הטסים לאילת. מנתוני משרד התחבורה עולה כי מחודש אוגוסט 2010 ועד ינואר 2011 חל גידול של כ-121 אלף טסים לאילת, המהווים גידול של 24%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.