כלים

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל הודיע היום כי אירית שפייזמן, סמנכ"ל אסטרגיה ותקשורת שיווקית בשטראוס ישראל ביקשה לפרוש מתפקידה

אירית שפייזמן(צילום:יח"צ שטראוס)

בימים אלה בוחנת הקבוצה יחד עם אירית הזדמנויות בחברה מתוך אמונה כי שטראוס תוכל ליהנות מיכולתיה המגוונות עוד שנים רבות.

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל אמר היום: "אני רוצה להודות לאירית על כל השנים של העשייה, הובלת התהליכים אסטרטגיים, המקצוענות, החשיבה חדשנית, המחוייבות והלהט לעשייה בכלל ולעולם השיווק בפרט. אירית היא שחקנית נשמה וחברה לדרך ואין לי ספק שעוד צפויות לה שנים של תרומה מקצועית בחברה".

אירית שפייזמן ביקשה לסיים את תפקידה לאחר כעשר שנים בחברה, בהן ביצעה מגוון רחב של תפקידים בעולמות השיווק, הובילה והיתה שותפה למהלכים שיווקיים מרכזיים בחברה.

בין יתר התפקידים שמילאה בחברה, שפייזמן היתה שותפה להקמת מטה השיווק של הקבוצה ולבנייה והשקת הזהות התאגידית של החברה לאחר מיזוגה עם עלית. בסוף שנת 2007 הצטרפה שפייזמן להנהלת ישראל לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ותקשורת שיווקית. בתפקיד זה, הובילה את מהלך המיתוג של החברה בישראל והטמעת הזהות בארץ ובעולם. במהלך השנה האחרונה, השיקה את אתר קהילת "שטראוס שלי", פלטפורמה דיגיטלית שהובילה להשקת 12 מוצרים חדשים פרי יוזמת הצרכנים הגולשים.