אישה, העובדת במוסד חינוכי בצפון, מאסה ביחסו המחפיר כלפיה לטענתה של בעלה ואבי ילדיה והגישה באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה, תביעה לגירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה, שבו גוללה מסע התעללות כלפיה מצד בעלה, שנוהג בה לטענתה כ"שפחה", הקציב לה 20 ₪ בחודש, רישת את ביתם במצלמות ומשליט אווירת טרור ופחד

עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן
עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן

"מסע ההתעללות שעברה האישה בשנים האחרונות, מעורר פלצות", נטען בכתב התביעה לגירושין שהגישה לביה"ד הרבני האזורי בחיפה, עו"ד שרין סולן בשמה של תושבת הצפון נגד בעלה, איש עסקים, שלדבריה, "נהג להעליב ולהשפיל אותה מול ילדיה ואף "העניש" אותה בעונשים, לרבות החרמת חפצים ועוד".

ב"כ של האישה, עו"ד שרין סולן, טענה עוד בכתב התביעה כי, "הבעל רישת את הבית במצלמות, על מנת שיוכל לשלוט באישה ואף טען בפניה, 'אני מצלם את כל מה שאת עושה, אני אעשה פה מה שאני רוצה'.

עוד נטען בכתב התביעה כי, "הבעל, לא אפשר לאישה להחזיק בכרטיס אשראי ו-'הקציב' לה 20 ש"ח מדי חודשו בחודשו, תוך שטוען בפניה: ' זה יותר ממספיק בשבילך!'".

האישה, מבקשת מדייני ביה"ד הרבני, באמצעות ב"כ, עו"ד שרין סולן, "לחייב את הבעל בכתובתה בסך 800,000 ₪ , לנוכח הטרור הכלכלי אותו משית על התא המשפחתי".