משרד התיירות מתגבר את מערך השיווק בעולם לקראת עונת התיירות סתיו 2011, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 40 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין הנה יצירת רצף בפעולות השיווק בעולם, פנייה לקהלים פוטנציאלים לביקור בישראל בעונה זו והגדלת תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות. הקמפיין מבוצע במסגרת תוכנית העבודה השנתית של משרד התיירות לשנת 2011, בתקציב שנתי כולל של 260 מיליון שקלים לפעילות שיווק
המפגש החשוב של ועדת התיירות של ארגון ה-OECD שנערך בירושלים והקשר שנוצר עם הארגון צריך לשמש מנוף לקידום אירוח של תיירים גם במרחב הכפרי. אירוח תיירים מחו"ל בארץ מתקשר אצל הרוב באופן כמעט אוטומטי עם ירושלים, תל אביב, אילת ונצרת – כל עיר וייחודה ההיסטורי או אופיה המיוחד כיום. על מדינת ישראל לכלול בתוך סל האפשרויות המוצע לתייר את השפע והמגוון התיירותי שטומן בחובו המרחב הכפרי, שהוא חלק מהפסיפס המרהיב המרכיב את מדינת ישראל