בשנתיים וחצי האחרונות התפתחה בארה"ב ואירופה מגמה חזקה של קבוצות רכישה בתחום הצרכנות והלייף סטייל. המגמה מעניקה מנדט לצרכנים ומשנה את כללי המשחק והמסחר באינטרנט, ועכשיו הגיעה גם לישראל . לאחרונה הושק אתר חדש YEMAMA, המאפשר לקבוצות של צרכנים לרכוש מוצרי לייף סטייל בהנחה משמעותית של 50 אחוז ומעלה

כלים
ההנחות הן בתחום המסעדנות, אופנה, מלונאות וטיולים, טיפולי ספא, קוסמטיקה וכל מה שקשור לתרבות הפנאי ולצריכה יומיומית.

עד כה חתמו והצטרפו למעלה מ-50 עסקים מובילים בהם: YOGO, יורו ספא, רשת בייבי טבע, מישל מרסייה, I love cupcakes , ZOA קומדי קלאב, שלוותה ועוד חברות מובילות. החברות המציעות את ההטבות נהנות מחשיפה מירבית לקהל היעד והצרכנים נהנים מהטבות שלא היו ניתנות למימוש לולא קבוצת הרכישה באתר.

השיטה עובדת כך שכל צרכן יכול להירשם באתר YEMAMA , להתעדכן אוטומטית בהטבות ומבצעים, ולקבל מדי יום עדכונים שוטפים על דילים אטרקטיביים. לדיל ולקבוצה ניתן להצטרף תוך 24 שעות בלבד וההטבה מתממשת רק אם נרשמו מספר מינימאלי של צרכנים (לרוב 30 איש). ההטבה ניתנת למימוש בין שבוע עד חצי שנה.

YEMAMA הינה חברה ישראלית שהוקמה על ידי היזמים גו'רדון ארסמוס (27) ורמי חגג' (33) איש עסקים בתחום תעשיות בטחוניות.

בחברה הושקע למעלה מ-400 אלף ₪ האתר פותח על ידי חברת Kuchi החברה המובילה ומתמחה בתכנון וניהול אסטרטגיה שיווקית למותגים ברשת. לדברי גו'רדון ארסמוס: "טרנד קבוצות הרכישה באינטרנט בתחום הלייף סטייל הוא מאד מפותח באנגליה, ארה"ב ומדינות ברחבי אירופה, והגיעה גם תורם של הצרכנים הישראלים לממש את כוחם ולזכות בהטבות בלי צורך להתמקח".

ארסמוס מוסיף: "המודל שקיים באתר הוא בהחלט דוגמא לעסקת WIN-WIN בין לקוח לצרכן.

הלקוח זוכה לחשיפה מירבית לקהל היעד ומשלם אחוז מהעסקה ל-YEMAMA רק אם העסקה יצאה לפועל. בעוד הצרכן נהנה מהנחה משמעותית בזכות קבוצת ההתארגנות וכוח הקנייה שיש ברשותו. לאחרונה פנו אלינו מנהלי רווחה ומשאבי אנוש של חברות הייטק מובילות, לשיתוף פעולה כדי לעדכן את העובדים באופן שוטף על הטבות בתחום הלייף סטייל ולעודד את העובדים לנצל זמן איכות ובילוי עם החברים והמשפחה בצורה חכמה ומשתלמת".