הקמפיין הבינלאומי, שעלותו עומדת על 340 אלף ₪, יתמקד בצרפת ובגרמניה, הנחשבות למוקדים עיקריים של הקהילה ההומו-לסבית. הקמפיין יעשה שימוש במגוון פלטפורמות שיווקיות שהעיקריות בהן: פעילות יחסי ציבור, פרסום במגזינים ונוכחות במדיות חברתיות. מטרתו העיקרית היא להציג את ת"א כעיר פלורליסטית, קוסמופוליטית, פתוחה וליברלית שתושביה נהנים מהחיים הטובים, חוף ים יפיפה, תרבות והיסטוריה מקומית.
הקמפיין יצא לדרך בשיתוף ובמימון העמותה לתיירות תל-אביבי יפו, משרד התיירות, התאחדות המלונות תל-אביב ואגודת ההומואים, לסביות, בי וטרנס בישראל. הביצוע, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית ובניהול נציגות ה-IGLTA בישראל יחד עם צוות אנשי אסטרטגיה, קריאטיב וניו מדיה מהקהילה הגאה בישראל.