"ליפסמקר" כבש את השוק האמריקאי בסיגמנט מוצרי הטיפוח לנוער ומציע שפתוני לחות בטעמים פופלאריים של מותגי מזון כגון קוקה-קולה, פנטה, ספרייט, M&M ועוד. מוצרי המותג משווקים ברשתות הפארם, האופנה ומוצרי הפופ-ארט הגדולות בעולם (דוגלאס, סאפורה, טופ-שופ ועוד)
את שפתון הלחות הראשון בטעם תות-שדה השיקה חברת "ליפסמקר" בשנת 1972 ומאז כבר הכל היסטוריה. "ליפסמקר" - כבשה את ליבו של הנוער האמריקאי בעיקר הודות לבידול שיצרה בטעמים הייחודיים בהם שפתוני הלחות שלה מוצעים: משקאות תוססים (קוקה-קולה, פנטה, ספרייט) עוגיות פופלאריות, סוכריות (SKITTLES , M&M) ועוד טעמים אהובים רבים.
בשנת 2011 הובילה "ליפסמקר" את הסקרים האמריקאים בקטגוריית המודעות הנרכשת למותג שפתונים והפכה ללהיט מבוקש בעולם כולו.
את יריית הפתיחה בישראל בחר היבואן דודי קרמר להשיק בחודשי הקיץ עם סדרת שפתוני הלחות בטעמי המשקאות הקלים. קוקה-קולה בטעם קלאסי, קוקה-קולה בטעם דובדבנים, קוקה-קולה וניל, פנטה-תפוזים, פנטה ענבים וספרייט.
במהלך חודש יולי בהשקעה של כ-400 אלף שקל, יושק המותג בקמפיין שימוקד ברשתות החברתיות ויציע אפליקציות להורדת שומרי מסך לסמארטפונים וטאבלטיים בהתאם לבחירת הטעם האהוב. סטנדטים של שפתוני הלחות הממותגים ייפרסו בכל רשתות השיווק והפארם ובחנויות קונספט ואופנה המזוהות עם חתך הגילאים אליו פונה המותג 7-18.
בארץ יימכר שפתון הלחות ב- 15 שקלים ליחידה. מארזים המאגדים 6-8 שפתוני לחות בטעמים שונים ומתהדרים בעיצוב בקבוקי המשקאות הקלאסיים יוצעו במחירים של 30-80 שקלים.