סקעת, שהתנדב לשמש כפרזנטור לקמפיין התרומות, הקליט סדרת תשדירים בהם פנה לציבור הרחב, להתגייס ולסמס את הספרה 10 למספר 2030 (שימו לב, בלי כוכבית) לטובת תרומה של 10 שקלים. הקמפיין ששודר החל מתאריך 15/4 ועד 15/5 בתחנות רדיו 99 ו 103 הניב היענות גבוהה הנאמדת כרגע באלפי הודעות.
המבצע כולו בתרומה של חברות הסלולר- פלאפון, אורנג', מירס, סלקום, חברת Cellact רדיו 90, רדיו 103, ידיעות תקשורת, כלכליסט, קשת, ערוץ 1, ערוץ 10 , ענני תקשורת, ההתאחדות לכדורגל, חברת הביטוח הראל, שטראוס ועוד רבים וטובים שהתגייסו לעזור.
יום השידורים והמבצע ב- SMS יעמדו בסימן 30 שנה להקמתו של בית איזי שפירא, ארגון המחולל שינוי חברתי ומשפיע על חייהם של 30,000 ילדים ובוגרים בשנה.